Nuffnang

Khamis, 25 April 2013

Farawahida - Google Blog Search

Farawahida - Google Blog Search


"Kami Mahu Kahwin Terus, Tak Perlu Nak Bertunang" - <b>Farawahida</b> <b>...</b>

Posted: 23 Sep 2012 09:33 PM PDT

Penyanyi Farawahida, 27 yang terkenal dengan lagu Tanpamu  sebelum ini pernah menimbulkan kontroversi kononnya dia pernah menjalinkan hubungan dengan komposer terkenal, Julfekar Ahmad. Tapi isu tersebut telah pun berlalu sejak tiga tahun lalu.

Terbaru menerusi laporan Berita Harian hari ini, Farawahida memaklumkan yang dirinya telah pun mengenali hati budi seseorang dan mereka telah berkenalan hampir 10 tahun.

"Alhamdulillah, setakat ini hubungan kami baik-baik saja. Lagi pun, kami sudah saling mengenali hati budi masing-masing sejak 10 tahun dulu iaitu ketika di bangku sekolah lagi. Andai jodoh kami tiba, kami mahu kahwin terus, tak perlu nak bertunang.

"Kalau bertunang pun mungkin dalam tempoh yang singkat seperti tunang kemudian terus bernikah. Senang tak payah nak buat banyak majlis," ujar Farawahida.

Pada masa yang sama, Fara turut menyatakan hasratnya untuk membeli rumah sendiri sebelum mendirikan rumahtangga, kerana dia tidak mahu memumpang dengan keluarga dan mahu berdikari sendiri. Meskipun begitu, Fara tidak menolak untuk berkahwin dalam masa terdekat.

Merujuk perkembangan terbaru, Farawahida kini sedang sibuk mencari bahan untuk lagu single keduanya. Single pertamanya, "Jangan Tanya Aku Lagi" sebelum ini mendapat sambutan hangat dan sering diputarkan di siaran radio tempatan.

Tags: ,

Tiada ulasan:

Catat Komen