Nuffnang

Jumaat, 5 April 2013

Farid Kamil - Google Blog Search

Farid Kamil - Google Blog Search


Yana Samsudin Nafi Cintai Adik <b>Farid Kamil</b> - Gua.com.my

Posted: 01 Apr 2013 10:00 AM PDT

Pelakon Yana Samsudin menafikan desas-desus yang mendakwa dia kini menjalinkan hubungan cinta dengan adik Farid Kamil, Fadzil Zahari. Jelas Yana, hubungannya  hanyalah sekadar teman rapat. Bagaimanapun heroin filem 'Strawberi Cinta' ini mengakui Fadzil ada berkunjung ke rumah keluarganya di Johor Bahru beberapa kali. 

"Saya sebenarnya tidak mahu komen lagi tentang gosip percintaan ini. Saya sudah jelaskan beberapa kali sebelum ini. Saya dan Fadzil hanya berkawan baik. Lagipun saya tidak mahu mainkan perasaan orang. Saya tidak mahu timbul salah sangka di kalangan mereka yang berada di sekeliling Fadzil. Saya dan dia hanya berkawan baik. Tidak lebih daripada itu. Saya sudah kenal dia selama empat tahun.  Sebelum saya dikenali ramai, dia sudah pun menemani saya ke mana-mana.  Cuma baru sekarang orang perasan dia selalu temani saya," ujar Yana berkongsi cerita.

Tambah Yana lagi, Fadzil adalah satu-satunya  lelaki yang rapatnya dengannya selepas dia putus cinta dengan Pierre Andre beberapa tahun dahulu. 

Apabila ditanya sama ada masing-masing sudah bertemu dengan keluarga, Yana memberitahu dia agak rapat dengan keluarga Fadzil. Begitu juga dengan Fadzil. Malah mengakui lelaki itu telah beberapa kali berkunjung ke rumah keluarganya di Johor Bahru jika ada urusan kerja di sana. 

"Jika saya berkawan dengan sesiapa, saya tidak pernah menyembunyikannya daripada pengetahuan keluarga. Ayah saya o.k dengan dia. Dia pun sudah beberapa kali singgah ke rumah keluarga saya di Johor Bahru kalau ada urusan kerja di sana. Selain itu, saya juga baik dengan keluarga dia," ujar Yana yang ditemui ketika majlis Pesta Berlian Habib Jewel pada Isnin. 

Dalam perkembangan lain, Yana Samsudin bakal muncul dengan dua filem terbaru berjudul 'Dua Kalimah' dan 'Adnan Sempit 3' pada pertengahan tahun ini.

KEKASIH YANA SAMSUDIN FADZIL ZAHARI ADIK <b>FARID KAMIL</b> <b>...</b>

Posted: 01 Apr 2013 03:48 PM PDT

Kekasih Yana Samsudin Fadzil Zahari adik Farid Kamil?

Tekaan anda salah! Yana Samsudin masih lagi solo malah turut menafikan gosip yang mendakwa dia kini menjalinkan hubungan cinta dengan adik Farid Kamil, Fadzil Zahari

gambar kekasih yana samsudin kekasih yana samsudin fadzil zahari adik farid kamil

Yana Samsudin dan Fadzil Zahari

Berkata kepada media jelas Yana, hubungannya  hanyalah sekadar teman rapat. Bagaimanapun heroin filem 'Strawberi Cinta' ini mengakui Fadzil ada berkunjung ke rumah keluarganya di Johor Bahru beberapa kali

Saya sebenarnya tidak mahu komen lagi tentang gosip percintaan ini. Saya sudah jelaskan beberapa kali sebelum ini. Saya dan Fadzil hanya berkawan baik

Lagipun saya tidak mahu mainkan perasaan orang. Saya tidak mahu timbul salah sangka di kalangan mereka yang berada di sekeliling Fadzil. Saya dan dia hanya berkawan baik

Tidak lebih daripada itu. Saya sudah kenal dia selama empat tahun.  Sebelum saya dikenali ramai, dia sudah pun menemani saya ke mana-mana.  Cuma baru sekarang orang perasan dia selalu temani saya, ujar Yana berkongsi cerita

Tambah Yana lagi, Fadzil adalah satu-satunya  lelaki yang rapatnya dengannya selepas dia putus cinta dengan Pierre Andre beberapa tahun dahulu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan