Nuffnang

Rabu, 17 April 2013

Fouziah Gous - Google Blog Search

Fouziah Gous - Google Blog Search


<b>Fouziah Gous</b> Rampas Kekasih Ramona Zamzam <b>...</b> - gosip sensasi

Posted: 13 Apr 2013 07:46 PM PDT


Isu kekasih dirampas Fouziah Gous, apa cerita sebenarnya?

Sebenarnya saya malas nak besar-besarkan perkara ini. Tak ada apa yang nak diceritakan. Ya, secara dasarnya, memang bekas teman lelaki saya sekarang bersama Fouziah. Itu sajalah.

Betul ke Ramona dah lama berkawan dengan lelaki bergelar usahawan itu? Sejak bila dan siapa dia? Kalau tak betul, apa cerita pula dengan Sahee? Sebab semua orang tahu dulu awak dengan Sahee. Habis yang usahawan ini kawan macam mana pula?

Saya dengan Sahee dah lama putus hubungan. Cuma kami sampai sekarang masih berkawan. Dengan lelaki yang dimaksudkan ini pula, kami sempat bercinta selama sembilan bulan. Dia bukan seperti yang dikatakan. Dia juga bukan orang dalam industri. Dia cuma lelaki biasa sahaja. Sahee... Sahee lah. Itu benda dah lepas. Selepas Sahee, saya hidup solo lebih kurang setahun setengah. Kemudian baru bertemu dengan lelaki ini sebelum putus dan dia kini dengan Fouziah.

Apa kes awak putus dengan dia sampai kemudian dikebas orang?

Senang cakap, saya dengan dia memang dah tak ada jodoh. Nak buat macam mana.

Ramona dikatakan jenuh simpan perkara ini (rahsiakan). Kenapa takut sangat orang tahu?


Sebab saya tak sukalah. Kalau orang tanya pasal kerja, saya okey saja. Pasal kisah cinta, buat apa nak kongsi dengan satu dunia. Lagipun saya jenis yang tak berapa suka nak dedahkan semuanya tentang kehidupan peribadi saya.

Ada yang mendakwa Ramona bengang dengan Fouziah sebab dia rampas teman lelaki awak. Komen?

No comment. Apa yang saya boleh katakan, baik dia atau saya, kami berdua tahu apa perkara sebenar yang berlaku. Jadi untuk dia, semoga berjayalah ya.

Betul ke orang kata Ramona cuma mahu rapat dengan lelaki berduit saja, lelaki sengkek (tak berduit) tak mahu?

Gila ke apa? Semua orang tahu saya berkawan dengan pelbagai jenis manusia. Tak peduli dan saya memang tak kisah dengan status. Mana datangnya pula isu nak lelaki berduit dan tak nak lelaki sengkek ini? Ishhh...

Ramona selalu cakap nak fokus dengan karier dulu. Tapi timbul dengan hal-hal begini. Jadi sekarang ini, ada di kalangan orang menganggap Ramona cakap lain, buat lain.

Tolonglah... Saya pun manusia biasa. Ada hati dan perasaan. Kerja, kerjalah. Siapa kata saya tak nak fokus pada kerjaya? Kerjaya masih berjalan seperti biasa... Jadi kenapa? Kalau jadi artis tak boleh ada isu percintaan ke? Kerja saya masih ada... berlakon macam biasa... Tak ada masalah pun. Itu dah cukup baik dan saya bersyukur dengan rezeki yang datang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan