Nuffnang

Sabtu, 25 Mei 2013

Shaheizy Sam - Google Blog Search

Shaheizy Sam - Google Blog Search


Cik Epal: Astro Anugerah Blockbuster dan <b>Shaheizy Sam</b>

Posted: 21 May 2013 09:35 PM PDT

*48-hours sponsored post. Scroll down to read my new entry* Anugerah Blockbuster dah tak lama lagi dah! Anugerah Blockbuster akan diadakan pada 15 Jun 2013 dekat Stadium Tertutup MBJB, JB. Anugerah Blockbuster ni adalah anugerah pilihan penonton. Orang ramai diberi kuasa untuk menentukan pemenang bagi setiap kategori dengan cara voting!
Ni antara kategori yang dicalonkan. Dalam banyak kategori yang ada, kategori yang aku paling tertarik sekali mestilah Anugerah Hero Terhebat! Haaaa kalau sesiapa yang dah lama baca blog aku ni, memang paham-paham lah aku akan undi siapa kan???
Tak lain tak bukan adalah ................
 Shaheizy Sam!!! Muahaha. Ni  masa Anugerah Bintang Popular itu hari. Banyak lagi gambar dengan Shaheizy Sam ni, tapi malas pulak aku nak korek semua folder. hihi
Yang pentinggggggggggggggg. Shaheizy Sam pon pernah baca blog aku. Kau hado?? Hahaha

SS pon dia kenal tapi ni zaman aku aktif dekat twitter dulu punya tweet lah. Sekarang aku macam jarang bukak twitter sangat.
Kalau anugerah apa pon,kategori apa sekali pon. Aku harap Shaheizy Sam je menang. Kalau kategori yang tak ada Shaheizy Sam, aku tak kesah pon sesiapa yang menang. Hihi 
Berbalik kepada Anugerah Blockbuster tadi, kalau nak Shaheizy Sam menang kena lah undi. Kalau korang nak artis kegemaran korang menang pon,undi lah banyak mana pon. Ada 2 cara untuk undi. Boleh undi secara online atau SMS. Ni cara-cara untuk mengundi
-Anda hendaklah mendaftar masuk menggunakan butang Facebook Login yang terdapat pada laman web berkenaan. 
-Pilih kategori yang disenaraikan dan anda boleh mula mengundi.Pengundi hanya boleh mengundi sekali sehari bagi setiap pencalonan untuk setiap kategori 
-Kedudukan undian laman web akan dipaparkan sepanjang tempoh pengundian

 Tempoh bagi undian fasa kedua bermula pada 14 Mei 2013 hingga 15 Jun 2013 jam 12 tengahari.
Ada 2 cara je untuk vote. Boleh pilih nak vote cara macam mana. Pemenang untuk setiap kategori adalah berdasarkan jumlah undi daripada online dan SMS.  Meh usha sikit anugerah hero terhebat ni siapa yang tengah leading. Adakah Shaheizy Sam???

Usha je web Anugerah Blockbuster ni,hangin je aku. Oiii asal ramai sangat vote Zizan ni. Hampeh punya rakyat Malaysia. Vote lah Shaheizy Sam pulakkkk. Haha.

Btw, goodluck Shaheizy Sam! :D

More info: http://www.astrogempak.com.my/AnugerahBlokbuster2/utama.aspx

<b>Shaheizy Sam</b> Rangkul Anugerah Bintang Paling Popular Berita <b>...</b>

Posted: 07 Apr 2013 08:57 AM PDT


Nampaknya ramalan Abang Nara memang tersasar untuk Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2012 (ABPBH2012) kali ini. Shaheizy Sam telah berjaya bergelar Bintang Paling Popular kali ini dan merampas kembali gelaran tersebut daripada pemenang tahun lepas Aaron Aziz.

shaheizy sam

Jutaan tahniah diucapkan buat Shaheizy Sam atas kemenangan ini. Juga diucapkan tahniah kepada semua pemenang. Walaupun ada beberapa kejutan, kebanyakan pemenang adalah mereka yang telah memenangi kategori masing-masing untuk beberapa kali.

sam
Semoga kemenangan ini akan menjadi pembakar semangat untuk terus meningkatkan prestasi masing-masing. Nantikan gambar red carpet ABPBH2012 selepas ini. Tahniah sekali lagi. Apa pula pendapat anda tentang ABPBH2012 kali ini?

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan