Nuffnang

Rabu, 22 Mei 2013

Shila Amzah - Google Blog Search

Shila Amzah - Google Blog Search


<b>Shila Amzah</b> Nasihat Afiq Muiz Dan Eina Azman: Media Bukan <b>...</b>

Posted: 14 May 2013 08:32 PM PDT

Ya, memang. Hari ini dalam industri hiburan memang di'dedikasikan untuk Afiq Muiz & Eina Azman. Walaupun nama mereka sebelum ini entah berada di'mana, tiba tiba menjadi sebutan atas sebab yang salah.

Tetapi kali ini, ianya tentang nasihat yang di'berikan oleh rakan artis, Shila Amzah. Kalau anda semua masih ingat'lah, Shila Amzah pernah juga melalui situasi sebegini tidak berapa lama dahulu.

Tidak perlu rasanya kami ceritakan kembali kisah yang memang tidak sedap untuk di'dengar itu tetapi yang lebih penting Shila Amzah kini hidup lebih positif selepas mengharungi pelbagai persepsi masyarakat.

Menulis di akaun Twitter, Shila Amzah memberi nasihat buat Afiq Muiz & Eina Azman yang antara lain mengatakan kenyataan melalui media mahu pun Twitter bukan satu penyelesaian yang betul dalam masalah ini.

"Turunkan ego, semua masalah boleh berbincang. We can never change the past, but we can definitely do something about the future"

"Media isn't the right place, Twitter definitely isn't the right place either"

Shila Amzah turut menulis yang kedua belah pihak harus saling memaafkan ketika ini sebelum semuanya hilang — lebih lebih lagi keluarga & cinta hati. Eh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan