Nuffnang

Ahad, 2 Jun 2013

Fouziah Gous - Google Blog Search

Fouziah Gous - Google Blog Search


<b>Fouziah Gous</b> Kini Tunangan Zhafran Yusof - Gua.com.my

Posted: 01 Jun 2013 09:47 AM PDT

Aktres jelita Nor Fouziah Mohd Gous,30, kini secara rasminya bergelar tunangan kepada Md Zhafran Md Yusof,30, seorang ahli perniagaan yang juga rakan perniagaannya. Majlis pertunangan pasangan ini telah berlangsung di  Asmara Penchala, Damansara pada Sabtu.

Majlis yang dimulakan sekitar jam 8.30 malam itu didahului dengan pembawaan masuk hantaran daripada pihak lelaki dan juga perempuan ke hadapan pelamin pertunangan dan acara disusuli dengan perbincangan antara kedua belah pihak lelaki dan juga perempuan.

Lima dulang hantaran pihak lelaki diserahkan kepada pihak perempuan yang berupa tepak sirih, set kurma dan coklat, set kosmetik dan wangian, selembar kain dan sebuah kamera. Sebagai balasan, pihak perempuan telah menghadiahkan tujuh dulang hantaran yang terdiri daripada sirih junjung, baju melayu, selembar songket, beg, set manisan coklat dan buah-buahan, set wangian dah senaskah kitab suci Al-Quran.

Sekitar jam 9.15 malam, Fouziah dibawa masuk ke pelamin pertunangan dengan diiringi oleh ibunya, Sajadi Ibrahim untuk sesi menyarungkan cincin tanda pertunangan. Ibu Zhafran, Normah Ali bertindak sebagai wakil pihak lelaki yang menyarungkan cincin ke jari manis Fouziah.

Tampil manis bergaya hasil tatarias jurusolek terkenal Deqsha, pelakon jelita ini hadir mempesona dalam persalinan rekaan Zery Zamry berona coklat cair.

Pelamin indah berona putih lagi mempesona yang bertemakan konsep 'Romantic English Garden' dan gubahan hantaran adalah hasil tajaan Nas Great Idea. Para tetamu yang hadir pada majlis tersebut dihidangkan oleh makanan enak yang ditaja oleh pihak Pak Engku daripada Kuzie Catering.

Majlis perkahwinan pasangan ini dijangka bakal dilangsungkan pada September tahun ini ,  namun tarikh sebenar majlis tersebut belum lagi ditetapkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan