Nuffnang

Ahad, 2 Jun 2013

Syamsul Yusof - Google Blog Search

Syamsul Yusof - Google Blog Search


Hampir Bertumbuk: <b>Syamsul Yusof</b>, Ammar Alfian Kini Telah <b>...</b>

Posted: 26 May 2013 06:47 PM PDT

Seperti adegan drama minggu ini pula kami baca tulisan wartawan sensasi Berita Harian, Zubir Mohd Yunus tentang pertemuan antara dua pelakon yang terlibat dengan sengketa kerana seorang wanita.

Pada 18 Mei 2013 yang lalu, Ammar Alfian & Syamsul Yusof telah bersetuju untuk bersemuka sekitar 2.30 pagi di sebuah restoran di Publika untuk menyelesaikan masalah yang melanda mereka berdua.

Menurut laporan, berlaku provokasi antara mereka berdua selain bertikam lidah tentang isu Ammar Alfian mendakwa yang bekas kekasihnya Puteri Sarah Liyana menjalin hubungan cinta dengan Syamsul Yusof.

"Keadaan semakin tidka terkawal apabila Ammar dilihat tidak mampu mengawal sikap baran apabila Syamsul tidak mahu mengaku dia & Sarah adalah pasangan kekasih," tulis Zubir semalam.

Ammar Alfian juga di'khabarka hampir hampir melepaskan satu tumbukan ke muka Syamsul Yusof di'saat keadaan tegang itu sebelum di'leraikan oleh sepupu Syamsul Yusof & Zubir sendiri.

"Tidak lama kemudian, Syamsul menghulurkan tangannya terlebih dulu untuk berjabat dengan Ammar, sekali gus mengakui dia & Sarah memang berkawan. Sebaik mendengar pengakuan itu, Ammar turut mengakui kesilapannya menyerang pengarah popular itu menerusi Twitter"

Zubir dalam tulisan beliau semalam turut menyebut yang Puteri Sarah Liyana ada bercerita kepada rakan rakanya yang beliau & Syamsul Yusof bakal berkahwin pada hujung tahun ini sempena ulangtahun kelahirannya.

Apakah akan jadi kenyataan?
#01 Hampir Bertumbuk Syamsul Yusof & Ammar Alfian Kini Berdamai - ROTIKAYA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan