Nuffnang

Rabu, 31 Julai 2013

Neelofa - Google Blog Search

Neelofa - Google Blog Search


Pilihan Anda: Tiba-tiba &#39;payudara&#39; <b>Neelofa</b> dikaitkan dengan isu <b>...</b>

Posted: 24 Jul 2013 09:30 AM PDT

|

Menerusi akaun Twitter milik Neelofa semalam, pelakon dan pengacara ini telah memuat naik status yang seakan-akan memerli seorang pelawak.

Melalui kata-katanya itu, Neelofa telah melahirkan rasa kurang senangnya terhadap tindakan pelawak tersebut yang suka mempersendakan isu agama dan melihat perkara tersebut sebagai satu tindakan yang kurang bijak.

Twit Neelofa yang berbunyi seperti di bawah tiba-tiba mendapat respon yang agak pelik dari salah seorang peminatnya...

Melawak mempermainkan agama lain walaupun bukan agama islam,itu bukan melawak tapi kurang ajar & kurang bijak,lagi2 bila berkaitan dgn SALAM

Berikutan status tersebut, terdapat seorang peminat yang tidak semena-mena telah mengaitkan isu berkenaan dengan bentuk fizikal Neelofa dan respon itu dilihat sebagai satu perkara yang tidak relevan.
Neelofa

Neelofa disaran agar menutup aurat

Selain meluahkan perasaan kurang senangnya itu melalui akaun Twitter, pelakon ini turut berkongsi foto status tersebut menerusi laman Instagramnya dengan caption berbunyi :

Melawak pun kena bijak. Setuju!?


Foto tersebut bagaimanapun telah mendapat pelbagai respon daripada peminat, di mana ada yang bersetuju dengan kata-katanya itu dan ada juga yang cuba menyalahkan Neelofa semula dengan membangkitkan isu mengenai kesedaran menutup aurat.
Bagaimanapun, OHBULAN! juga kurang pasti siapakah pelawak yang dimaksudkan oleh pengacara ini dan sebagai umat Islam ada baiknya apa yang diperkatakan oleh Neelofa itu.

Memandangkan kita duduk di negara yang berbilang kaum dan bangsa, jadi sikap hormat-menghormati antara satu sama lain adalah perkara yang harus diamalkan oleh setiap pendududk di negara ini.

Oh Bulan!

PERINGATAN: Pilihan Anda tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Post Berkaitan : HIBURAN, TERKINI


Share/Bookmark comments
Posted by Desperado on Khamis, Julai 25, 2013. Filed under , .
© 2008 - 2012 Desperado, Hakcipta Terpelihara.

Pilihan Anda tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Komen