Nuffnang

Jumaat, 9 Ogos 2013

Neelofa - Google Blog Search

Neelofa - Google Blog Search


Nisa Kay: <b>NEELOFA</b> in FSYN

Posted: 29 Jul 2013 09:53 PM PDT

 

Assalamualaikum..

 

Seperti yang aku selalu war-warkan, aku memiliki sebuah online shop yang baru nak bertapak dalam dunia perniagaan online ni. I'm doing this ALONE. All alone. I believe in working hard will results in great return inshaAllah. Rezeki yang sudah ALLAH janjikan, memang akan ada untuk kita, cuma kita juga perlulah berusaha untuk mendapatkannya bukan?

 

Kalau korang sudi, ushalah online shop aku yang tak seberapa iaitu FSYN by NK. Apa tu FSYN? Susoh benor nak menyebut satu-satu hurufnya. Hahaa I get that a lot.. :P But actually FSYN is pronounced as FESYEN. FSYN by NK bermaksud FESYEN by NISA KAY. Gituhhh. Macam rojak pulek. Hahaha. So to make it unique kononnya, hasil idea bos aku, terhasillah nama FSYN. Haha.

 

DSC06406

Haipppp? Apakah letak gambor Neelofa pulak ni haaa? Ini kan gambar masa aku jumpa Neelofa di majlis berbuka puasa bersama duta LINE Malaysia dan aku personally berpeluang interview duta-duta LINE Malaysia untuk video selingan Amanz. Ahaaa ni nak citer ni masa majlis ni berlangsung aku sempat laa bawakkan hadiah yang memang dah lama aku nak bagi beliau. Alhamdulillah beliau sudi menerimanya… Dan pada suatu hari…

 

Capture1

Neelofa cc kan kepada aku gambar beliau bersama Hans Isaac serta anak-anak yatim di satu majlis berbuka puasa yang beliau hadiri. Wahhh terkujat aku sebab dalam gambar tu beliau pakai Kimono Outerwear yang aku bagi beliau ! ALHAMDULILLAH thanks Lofa sudi pakai !!

 

1002319_555542914509122_590972216_n

And she did mention in her instagram that the Kimono Outerwear is from my online shop FSYN by NK. Thankssss Lofa ! She is too gorgeous and Lofa pin kan outerwear tu so it looked like an oversized blouse. Glad that se love it, and sudi pakai !

 

 

CSC_0040

And this pic is from Neelofa's Team sendiri ! Lofa meminta wakil Neelofa Team nya untuk emel gambar-gambar berkaitan kepada aku. Wahhh terharu jugak lahhh ! Sebab dapat this pics. And seeing a popular figure like her sudi pakai baju dari online shop aku FSYN by NK yang masih baru dalam industri ni make me super excited !

 

 

CSC_0123

Lofa and Hans Isaac bergambar bersama anak-anak yatim di majlis berbuka puasa tersebut. Heee hope to see you again Neelofa !

 

 

3659_555537631176317_1606568192_n

So this is the outerwear that I gave her along with other pieces. Thanks a lot yaa for doing this ! Aku jarang sangat bertemu Neelofa di acara-acara.. Tapi first time aku jumpa beliau di majlis pelancaran produk Avon bersempena hari ibu di Sg Wang, kali kedua ialah malam gala filem Azura 2013. Iftar with LINE Malaysia adalah kali ketiga aku bertemu beliau. And baru kali ni aku dapat nampak karatkter sebenar Lofa.

 

 

Soooo this is really made my day. Thank you so muchhh !

 

 

XOXO

Tiada ulasan:

Catat Ulasan