Nuffnang

Isnin, 19 Ogos 2013

Stacy af - Google Blog Search

Stacy af - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Stacy af</b> - Google Blog Search

Posted: 10 Aug 2013 01:18 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Stacy af</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Aug 2013 01:31 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Stacy af</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Jul 2013 01:22 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Stacy af</b> - Google Blog Search

Posted: 13 Jun 2013 01:12 AM PDT


Jejaka Ini Kekasih Baru <b>Stacy AF</b> | WoW.....

Posted: 02 Jun 2013 12:00 AM PDT

Pertama kali kami lihat gambar yang di'kirimkan ini, kami sangka ia hanyalah sekadar peminat bergambar dengan artis kegemaran tetapi sumber kami menyatakan sebaliknya.

Jejaka dalam gambar di'sebelah khabarnya salah seorang pelakon muda dalam drama 6 Progresif bernama Ijoy dan kini beliau mempunyai hubungan istimewa dengan Stacy AF.

Sumber kami yang juga mendakwa diri sebagai peminat setia Stacy AF berkata pernah terserempak dengan Ijoy bersama penyanyi itu di'beberapa buah acara yang di'hadiri.

"Tetapi, mereka berdua sering menolak kalau kami ingin ambil gambar bersama — mungkinkah ada rahsia antara mereka yang mahu disembunyikan?" gigih peminat Stacy ini.

Bukan itu sahaja, Ijoy juga di'dakwa pernah bermasam muka & bertengkar mulut dengan Akim AF tentang satu isu berkaitan Stacy AF tidak berapa lama dahulu. Kes cemburu?

Jika di'lihat barisan pelakon utama drama 6 Progresif, memang tiada sesiapa bernama Ijoy dna mungkin pelakon ini hanya tempelan dan terlalu baru untuk di'kredit namanya. Eh.

Oh ya, sumber kami juga dengan yakin mengatakan yang ibu Stacy AF lebih selesa dengan hubungan penyanyiPelangi Senja ini dengan Ijoy berbanding hubungan beliau dengan Akim Ahmad sebelum ini.

Gambar-Gambar <b>Stacy AF</b> Yang Semakin Cute Dan Stylo!

Posted: 16 Mar 2013 06:37 PM PDT

Sebelum tu,aku nak ucapkan tahniah pada Stacy sebab dah dilantik menjadi duta dan model untuk produk minuman DriveM7 bersama Fizo Omar dan Aaron Aziz.Aku nak share latest picture stacy kat sini yang semakin lama aku tengok,stacy nampak semakin cantik..Heheheh,stylo and cantik kan??

Share2 sikit pic latest stacy..hehehehehe

Penyanyi Terkenal <b>Stacy AF</b> Utamakan Anak Berbanding Lelaki <b>...</b>

Posted: 09 Apr 2013 01:28 AM PDT


PETALING JAYA: Penyanyi Stacy tidak akan berkahwin jika bakal suaminya nanti tidak dapat menerima kehadiran anak angkatnya, Bella Valentina yang kini berusia setahun.
Stacy, 23, berkata, dia lebih rela hidup membujang daripada berkahwin dan membesarkan sendiri anaknya itu tanpa bantuan sesiapa.
"Jika tidak boleh terima tidak mengapa kerana saya boleh hidup berdikari dengan anak saya. Tiada masalah," jelasnya kepada mStar Online.
Dalam pada itu, Stacy berkata, dia tidak suka apabila masyarakat memanggil Bella sebagai anak angkatnya kerana tidak pernah menganggap kanak-kanak itu sebagai orang luar.
Jelas Stacy, seboleh-bolehnya dia tidak mahu Bella mengetahui dirinya anak angkat kerana terlalu menyayangi anak perempuannya itu.
Stacy bersama anaknya, Bella yang kini berusia setahun.
"Walaupun bukan saya yang melahirkannya tetapi saya adalah ibunya yang menjaga dia semenjak kecil dan tidak pernah sekali pun saya menganggap dia sebagai orang luar," jelasnya.
Tambah Stacy, dia kini semakin selesa bergelar ibu dan dapat menguruskan keperluan Bella dengan baik dengan bantuan ahli keluarganya yang lain.
"Seronok bergelar ibu kerana setiap perkara yang saya lakukan mempunyai matlamat dan hidup saya lebih terisi dengan kehadirannya.
"Malah setiap kali ingin keluar bekerja mesti rasa berat nak tinggalkan Bella," katanya.
Dalam perkembangan lain, Stacy berkata dia kini sedang sibuk mengumpul bahan untuk album terbaharunya yang dijangka akan berada di pasaran pada penghujung tahun ini.
Katanya, kali ini dia bakal bekerjasama dengan komposer Audi Mok bagi album tersebut selain Edry Abdul Halim.
Stacy juga bakal melancarkan klip video terbaharunya berjudul Bosan dalam masa terdekat. - Mstar

Penyanyi Terkenal <b>Stacy AF</b> Utamakan Anak Berbanding Lelaki <b>...</b>

Posted: 09 Apr 2013 01:28 AM PDT


PETALING JAYA: Penyanyi Stacy tidak akan berkahwin jika bakal suaminya nanti tidak dapat menerima kehadiran anak angkatnya, Bella Valentina yang kini berusia setahun.
Stacy, 23, berkata, dia lebih rela hidup membujang daripada berkahwin dan membesarkan sendiri anaknya itu tanpa bantuan sesiapa.
"Jika tidak boleh terima tidak mengapa kerana saya boleh hidup berdikari dengan anak saya. Tiada masalah," jelasnya kepada mStar Online.
Dalam pada itu, Stacy berkata, dia tidak suka apabila masyarakat memanggil Bella sebagai anak angkatnya kerana tidak pernah menganggap kanak-kanak itu sebagai orang luar.
Jelas Stacy, seboleh-bolehnya dia tidak mahu Bella mengetahui dirinya anak angkat kerana terlalu menyayangi anak perempuannya itu.
Stacy bersama anaknya, Bella yang kini berusia setahun.
"Walaupun bukan saya yang melahirkannya tetapi saya adalah ibunya yang menjaga dia semenjak kecil dan tidak pernah sekali pun saya menganggap dia sebagai orang luar," jelasnya.
Tambah Stacy, dia kini semakin selesa bergelar ibu dan dapat menguruskan keperluan Bella dengan baik dengan bantuan ahli keluarganya yang lain.
"Seronok bergelar ibu kerana setiap perkara yang saya lakukan mempunyai matlamat dan hidup saya lebih terisi dengan kehadirannya.
"Malah setiap kali ingin keluar bekerja mesti rasa berat nak tinggalkan Bella," katanya.
Dalam perkembangan lain, Stacy berkata dia kini sedang sibuk mengumpul bahan untuk album terbaharunya yang dijangka akan berada di pasaran pada penghujung tahun ini.
Katanya, kali ini dia bakal bekerjasama dengan komposer Audi Mok bagi album tersebut selain Edry Abdul Halim.
Stacy juga bakal melancarkan klip video terbaharunya berjudul Bosan dalam masa terdekat. - Mstar

Tiada ulasan:

Catat Komen