Nuffnang

Isnin, 16 September 2013

Fida Ibrahim - Google Blog Search

Fida Ibrahim - Google Blog Search


Takkan Nak Pakai Baju Kelawar Pula Kan? – <b>Fida Ibrahim</b> |

Posted: 01 Sep 2013 06:09 PM PDT


Amboi. Pandai juga si Fida Ibrahim ini buat kelakar. Agak funny juga ayat gurauan manjanya apabila diminta memberi respon tentang isu pakaian ketatnya yang mengundang kritikan peminat. Menurut Fida, dia ialah duta bagi produk pelangsingan tersebut dan pastinya baju ketat tersebut dipakai untuk membuktikan keberkesanan.

fida ibrahim ketat

Kata Fida kepada MalaysianDigest:-

"Gambar tu sebenarnya adalah gambar disebalik tabir sewaktu sesi fotografi bagi mempromosikan produk Emorra Be Slymm. Saya sebagai dutanya dan saya dah amalkan minum produk ni sejak sebulan lepas. Saya turun 4kg. Jadi nak lah tunjukkan hasilnya.

Masa saya upload di Instagram tu, saya pula tak sertakan apa-apa penerangan tentang gambar tu. Itu yang mungkin peminat tersebut dah tersalah anggap. Saya pun tak salahkan pem

Lagipun saya duta produk pelansingan, dan saya nak promosikan produk tu. Jadi, takkan lah nak pakai baju kelawar pula kan…?

fida comel

Kalau Fida kongsikan gambar pakai baju kelawar, Abang Nara yakin akan lebih viral gambar tersebut. Tak pernah lagi rasanya setakat ini mana-mana selebriti wanita berbuat demikian. Hehehe. Apa-apa pun Fida, kalau bolehlah janganlah ketat sangat baju tue. Rasanya semua orang tahu Fida memang kurus. Kalau boleh, janganlah tunjuk sangat. Tak sesuai dengan imej wanita bertudung anda. Tak gitu?

P.S: Apabila bayi merasa hirisan lemon

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan