Nuffnang

Khamis, 5 September 2013

Shaheizy Sam - Google Blog Search

Shaheizy Sam - Google Blog Search


LURIAZ SILVERIAN: <b>Shaheizy Sam</b>, antara popular dan serba boleh

Posted: 12 Aug 2013 08:49 PM PDT


Aku akui, aku agak kurang menonton filem Melayu. Bukan kerana aku memandang rendah kepada filem-filem Melayu tetapi filem-filem Melayu agak kurang menarik untuk membuatkan aku menontonnya di pawagam. Lazimnya aku akan menontonnya melalui DVD ataupun menunggu tayangannya di kaca televisyen.

Namun begitu, terima kasih kepada stesen televisyen tempatan yang telah menayangkan beberapa buah filem Melayu sepanjang musim perayaan Aidilfitri kali ini. Aku perasan agak banyak juga filem-filem dan drama lakonan Shaheizy Sam ditayangkan kali ini.

Kongsi, Adnan Sempit Balik Beraya, Ngangkung, Aku Bukan Tomboy sekadar menulis beberapa buah judul filem dan drama lakonan Saheizy Sam yang ditayangkan di TV hari raya kali ini.

Sebelum ini aku pernah menonton lakonannya di dalam filem Songlap, Bini-Biniku Gangster dan drama Kisah Cinta di TV3.

Berbagai karakter telah dibawakan oleh Shaheizy Sam daripada seorang mat rempit, seorang nerd, seorang playboy hinggalah ke watak negatif seperti pembunuh upahan, Sam mampu membawakannya dengan berkesan.

Jika Aaron Aziz dinobatkan sebagai pelakon lelaki paling popular di Malaysia, tidak keterlaluan jika Shaheizy Sam dinobatkan sebagai pelakon lelaki serba boleh di Malaysia.

Keep it up, bro!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan