Nuffnang

Khamis, 24 Oktober 2013

Azlan & The Typewriter - Google Blog Search

Azlan & The Typewriter - Google Blog Search


Lirik Lagu Bukan Ugutan <b>Azlan</b> and the <b>Typewriter</b> | InfoTaip

Posted: 24 Oct 2013 01:30 AM PDT


It's a new band that comprise of black&white, string&frets, stick& kick and obviously VOICE.......
Azlan & The Typewriter (ATT) is a modern rock soloist led by Azlan, the former lead vocalist of rock group Meet Uncle Hussain. The name Azlan & The Typewriter is derived from a combination of human touch with basic traditional tools of self expression. The Typewriter being a metaphor for his soul, his mind and his words.

Modern alternative indie rock is the genre. Utilising a range of unique musical arrangements and a leftfield approach to Malay rock music, Azlan brings a more personal touch to his colourful melodies. Expressing the broad perspectives of Azlan's journey of life in the search of oneself, his deep poetic lyrics fuse this project together with his sincerest feelings about existence.

Lirik Lagu Azlan and the Typewriter - Bukan Ugutan

Cuba Pejamkanlah Mata Mu
Bayangkan Aku Hancur Dengan Halus
Biar Habis Semua Tubuh Ku
Berkecai Bersama Angin Lalu

Lihat Apa Jadi Pada Ku
Seperti Menunggu Satu Per Satu
Dan Kau Harus Mengawal Diri Mu
Agar Kau Tahu

Ini Bukan Permainan
Yang Tinggal Tiga Nyawa
Tapi Ini Kenyataan Untuk Hidup Sempurna
Ini Mungkin Juga Dugaan Darinya
Ini Bukan Ugutan

Nanti Jangan Salahkan Aku
Kerana Meninggalkan Mu
Nanti Jangan Biarkan Aku
Lenyapkan Diri Dari Mu

Sesal Yang Kemudian
Tiada Gunanya
Aku Mungkin Mungkar
Takkan Kembali Kepada Mu
Mungkin Ini Memuaskan Mu
Mungkin Ini Memuaskan Kamu

Nanti Jangan Salahkan Aku
Kerana Meninggalkan Mu
Nanti Jangan Biarkan Aku
Lenyapkan Diri Dari Mu

Cuba Pejamkan Mata Mu
Bayangkan Aku Hancur Dengan Halus

Tiada ulasan:

Catat Ulasan