Nuffnang

Khamis, 10 Oktober 2013

kumpulan Estranged - Google Blog Search

kumpulan Estranged - Google Blog Search


Sambutan Luar Biasa hitz.fm Birthday Invasion LIVE Concert <b>...</b>

Posted: 28 Sep 2013 12:00 AM PDT

Sekali lagi pada tahun ini, radio hitz.fm meraikan ulangtahun mereka 'hitz.fm Birthday Invasion LIVE Concert' pada Sabtu lalu , 28 September bertempat di Taylor's University Lakeside Campus, Subang Jaya.


hitz.fm Birthday Invasion LIVE Concert'

Acara yang telah pun berlangsung pada malam tersebut di buka secara percuma kepada semua warga Malaysia juga terutamanya pendengar setia hitz.fm! Kemeriahan sambutan ulangtahun hitz.fm pada hari Sabtu lalu , di anggap sebagai sebuah konsert yang luar biasa kerana penglibatan artis artis popular tanahair mahupun antarabangsa.

Acara yang bermula seawal jam 6 petang itu dibintangi sensasi antarabangsa di YouTube, Chester See dan artis-artis tempatan seperti Estranged, Mizz Nina, K-Town-Clan, James Baum, Pop Shuvit & Projek EAR, Joe Flizzow dan ramai lagi.

Pesta malam itu turut di meriahkan oleh penyampai hitz.fm seperti Ean, Jinny Boy, Natalie , Arnold , RD, Ryan dan Denise.


hitz.fm Birthday Invasion LIVE Concert'

Menurut Brian selaku Pengurus Rangkaian Saluran hitz.fm , "Pada malam ini kita bukan sahaja menyajikan barisan artis – artis yang membuat persembahan yang mantap seperti Mizz Nina, Joe Flizzow, Project EAR, James Baum, Estraged dan ramai lagi. Malah kami juga ingin merapatkan lagi hubungan pendengar setia kami bersama penyampai – penyampai radio hitz.fm. Nampaknya, ternyatalah bahawa acara pada malam ini juga dapat dilaksanakan dengan jayanya.

Persembahan pada malam itu di mulakan dengan kumpulan The Biggest Lies dan di sertai nyanyian mantap dari kumpulan Estranged sebanyak 3 buah lagu. Selepas itu, suasana meriah konsert di teruskan dengan persembahan seorang artis penuh berbakat, James Baum.


hitz.fm Birthday Invasion LIVE Concert'

Orang ramai di hiburkan pula dengan penampilan khas 3 watak Minons yang melakukan pelbagai aksi lucu di atas pentas.Seterusnya, persembahan di teruskan lagi dengan nyanyian They Will Kill Us Al dan selepas itu, Joe Flizzow menyanyikan 3 buah lagu termasuklah lagu barunya. Paling menarik, Noh memberikan sepenuh tenaga semasa persembahannya bersama kumpulan Da Vagabonds dan di ikuti persembahan dari kumpulan K Town Clan. Sepanjang malam konsert tersebut, penonton tidak henti – henti memberikan sorakan gemuruh tanda sokongan mereka kepada artis- artis yang terlibat.

Selepas persembahan dari Mizz Nina, Chester See, penyanyi, penulis yang bergelar artis Youtube, Chester See, antara satu – satunya artis artis antarabangsa yang turut dibawakan khas dari untuk memeriahkan lagi 'hitz.fm Birthday Invasion LIVE telah pun menyanyikan sebanyak 4 buah lagu pada malam tersebut dengan mempersembahkan lagu-lagu asalnya yang berunsurkan kisah cinta , peminatnya langsung tidak ketinggalan meyaksikan persembahan artis kesayangan mereka dengan penuh bersemangat seperti Nice Guy, Who Am I To Stand In Your Way, Where Are You Now dan God Damn Your Beautiful.


hitz.fm Birthday Invasion LIVE Concert'

Ternyata, populariti Chester See di Malaysia ini membuatkan dia di gilai oleh peminat dikalangan remaja mahupun pelajar – pelajar. Sebagai penutup persembahan, orang ramai di hiburkan oleh nyanyian bertenaga dari Project EAR & Pop Shuvit, Jakeman & Skeletor.

Pihak hitz.fm mengucapkan jutaan terima kasih kepada pendengar yang tidak henti – henti memberikan sambutan yang luar biasa pada malam itu. Juga, terima kasih di ucapkan kepada pihak media yang sentiasa menyokong stesen radio ini yang sudah hampir 16 tahun bertapak di dalam industri.


hitz.fm Birthday Invasion LIVE Concert'

Mungkin Anda Perlu Baca Ini Juga !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan