Nuffnang

Jumaat, 25 Oktober 2013

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search


<b>Sharnaaz Ahmad</b> Nafi Dakwaan Jadi Punca Keretakan Hubungan <b>...</b>

Posted: 23 Oct 2013 06:43 PM PDT


Kesian juga Abang Nara sebenarnya terhadap Sharnaaz Ahmad ini. Tak habis-habis ditimpa kontroversi. Asal ada benda tak elok je, mesti nama Sharnaaz yang terpacul keluar. Terbaru, Sharnaaz dikatakan menjadi punca keretakan hubungan pasangan Uqasha Senrose dan Pekin Ibrahim.

sharnaaz dan pekin

Kemesraan hubungan Sharnaaz dan Uqasha dikatakan sehingga ke tahap Uqasha datang ke rumahnya untuk menonton DVD. Namun Sharnaaz menafikan dakwaan tersebut dan menerangkan yang dia hanya berhubung dengan Uqasha ketika di set penggambaran. Kata Sharnaaz:-

Saya tidak tahu perkara ini. Saya hanya berhubung dengan Uqasha ketika di set pengambaran sahaja. Hendak kata mesej sampai ke rumah, rasanya tidak ada.

Saya rasa, buat masa sekarang, lebih baik saya jumpa Pekin dahulu untuk mengetahui perkara sebenar. Kalau saya beri komen yang melampau tanpa mengetahui perkara sebenar pun tidak elok rasanya.

Kes pukul pun tidak selesai lagi, sudah datang kontroversi baru. Banyak sangat kontroversi sampai saya pun sudah penat nak melayan semuanya.

sharnaaz

Susah juga menjadi lelaki kacak macam Sharnaaz nie kan? Ada sahaja cerita yang kurang enak didengar mengaitkan wanita dengan dirinya. Mungkin Sharnaaz kena mandi bunga untuk buang badi (gurau-gurau jer). Hehe. Apa pun diharap pertemuan Pekin dan Sharnaaz nanti berlangsung dalam suasana baik dan tidak timbul sebarang pergaduhan.

running man book

P.S: Anda penggemar Runningman? Ikuti aksi mendebarkan, kelakar pecah perut, dan drama air mata. Kini, siri Runningman diterbitkan dalam bentuk komik yang pasti mencuit hati. Stiker percuma untuk setiap pembelian komik ini. Dapatkan segera di www.bookcafe.com.my atau kedai-kedai buku berhampiran anda sekarang!

Baca Yang Ini Pulak:-

<b>Sharnaaz Ahmad</b> Nafi Bergaduh Depan Khalayak – Perak Today

Posted: 21 Oct 2013 11:38 AM PDT

Sharnaaz Ahmad

Pelakon Sharnaaz Ahmad menyifatkan dakwaan mengenai dia terlibat dalam pergaduhan dengan berbalas tumbukan bersama seorang pengguna jalan raya di kawasan Ampang adalah mengarut.

Sharnaaz atau nama sebenarnya Sharnaaz Basir Ahmad, 28, menafikan gosip tersebut dan bertegas sehingga kini dia belum pernah lagi terbabit dengan mana-mana pergaduhan.

"Siapalah yang buat cerita ini tanpa bertanya pada saya dahulu? Saya tak buat perkara itu.

"Janganlah menuduh saya sembarangan. Apapun saya terima gosip ini sebagai dugaan dalam hidup," katanya yang dihubungi mStar Online pada petang Isnin.

Pada Ahad lalu, sebuah akhbar mingguan dalam ruangan pojok melaporkan Sharnaaz telah bergaduh dengan seorang pengguna jalan raya lain sehingga membelasah lelaki tersebut dengan teruk.

Sharnaaz juga tidak terkecuali terkena tumbukan ketika insiden tersebut. Pergaduhan itu membuatkan kawasan jalan raya itu sesak kerana ia turut disaksikan orang ramai.

Dalam pada itu tambah Sharnaaz yang baharu saja selesai penggambaran drama Baby Yana (untuk saluran RTM), dia berharap masyarakat tidak sembarangan mempercayakan gosip tersebut hanya kerana dia dilihat seorang yang baran.

Bagaimanapun, bekas kekasih Shila Amzah itu mengakui, dia akan mempertahankan dirinya andakata dia dikasari mana-mana pihak.

"Jujurnya dahulu saya seorang yang pemarah dan cepat naik angin. Tetapi manusia boleh berubah bukan?

"Saya tidak akan memukul orang tanpa sebab dan akan bawa berbincang dahulu jika sesebuah masalah itu timbul. Perasaan marah saya kini sudah boleh dikawal," ujarnya.

Dalam perkembangan terbaharu, Sharnaaz kini sibuk membuat latihan senaman bina badan di sebuah gim bagi tuntutan wataknya sebagai lelaki antagonis sebuah drama 60 episod (belum tahu judulnya) bagi siaran Astro Mustika.

Kata pelakon itu, kerana drama itu juga dia terpaksa menurunkan berat badannya daripada 80 kilogram (kg) kepada 72 kg. Dan kemudian dia membina badan semula sehingga berat mencecah 82 kg.

Sementara itu, ditanya pula sudahkan dia memiliki pasangan baharu selepas putus hubungan dengan Shila, katanya, dia belum bersedia lagi untuk bercinta.

"Saya bukannya serik, tetapi biarlah fokus pada kerja dahulu. Jika bertemu dengan wanita dirasakan sesuai dengan diri, saya tidak akan mengambil masa lama untuk berkahwin," tuturnya.

-mStar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan