Nuffnang

Ahad, 15 Disember 2013

Diana Amir - Google Blog Search

Diana Amir - Google Blog Search


Suami Tinggalkan Kerjaya Pensyarah Kerana <b>Diana Amir</b> | Oh! Artis

Posted: 27 Oct 2013 07:20 PM PDT

ohartis-pernikahan-diana-amir-3

Pelakon Diana Amir telah selamat bergelar isteri kepada jejaka pilihan hati iaitu Mohd Habibbullah A Rahman dalam majlis ijab kabul yang berlangsung di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin Putrajaya kira-kira jam 9.30 malam pada Jumaat lalu.

Suami Diana Amir sebelum ini adalah seorang pensyarah di Universiti Teknologi Mara (UiTM), Merbok Kedah memberitahu bahawa dia telah pun melepaskan jawatan tersebut sejak enam bulan lalu demi membantu isterinya menguruskan beberapa buah perniagaan termasuk jenama tudung milik Diana iaitu Diana Amir Exclusive.

"Keputusan itu dibuat kerana saya ingin meneruskan pengajian di peringkat ijazah kedoktoran (PhD), sementara itu saya akan membantunya menguruskan beberapa perniagaan.

"Alhamdulillah sudah enam bulan saya membantunya dan pelbagai pengalaman baharu dapat saya belajar dan seronok dapat terlibat dalam dunia perniagaan," jelas Habib.

Ditanya Habib mengenai perkembangan kerjaya seni Diana Amir setelah berkahwin, Habib menjelaskan bahawa dia tidak akan menghalang Diana Amir untuk teruskan kerjaya lakonannya kerana dia percaya isterinya pandai menjaga batas-batas sebagai seorang wanita muslimah dan seorang isteri.

"Sebelum kami berkahwin, lakonan adalah kerjayanya dan saya menerima dan akan terus memberi sokongan kepada Diana dalam apa yang ingin dia lakukan.

"Saya yakin dia pandai menjaga diri dan batas-batas sebagai seorang isteri," katanya lagi.

Berikut beberapa keping gambar sepanjang berlangsungnya majlis ijab kabul Diana Amir & Mohd Habibbullah. Gambar dari Samsul Tahir.

OHARTIS: SEMOGA BERBAHAGIA SELAMANYA BUAT DIANA AMIR & MOHD HABIB

Tiada ulasan:

Catat Ulasan