Nuffnang

Ahad, 8 Disember 2013

Faezah Elai - Google Blog Search

Faezah Elai - Google Blog Search


"Tiada Istilah Nak Tayang Body" - <b>Faezah Elai</b> | Oh! Artis

Posted: 23 Nov 2013 01:36 AM PST

ohartis-faezah-elai-tayang-bodi-instagram-4

Pelakon cantik Faezah Elai nampaknya agak berang dan kecewa dengan sesetengah komen yang diberikan oleh para pengikut di laman sosial Instagram miliknya kerana mempertikaikan dan mendakwanya memuatnaik gambar dengan niat untuk menayang bodynya yang kurus selepas bersalin.

ohartis-faezah-elai-mengamuk-di-instagram-1

Pelakon yang baru sahaja melahirkan cahayamata pertamanya pada bulan February lalu dilihat telah memuatnaik sekeping gambar yang meluahkan perasaannya terhadap sikap segelintir pengikutnya yang sering memberikan komen-komen negatif. Menurut Faezah, dia tiada niat untuk melakukan perbuatan seperti yang didakwa (menayang body) kerana ianya hanyalah tujuan mempromosikan baju-baju yang dipakainya.

Luahan perasaan itu juga turut mengundang respon dari pelakon Jihan Muse dan aktor kacak Nazim Othman tentang perkara tersebut.

"Aya terbaik tu dia anak mami dah sound!! Haha jgn lupa undi syj! Eh :p" – Jihan Muse

"@faezahelai sapa dok kutuq hang ni wey? Cabaikan jari yang menaip itu hikhik" – Nazim Othman.

"Tu la @nazimothman depa kata konon dah kuruih dok tayang body kat insta,tayang kat insta bukan dpt duit baik aku pi belakon masuk tv dpt duit aku boroi pon aku tayang jugak kat tv bahahahahaha" – Faezah Elai.

OHARTIS: APAPUN, SEMOGA FEAZAH ELAI LEBIH SENSITIF MEMILIH PEMAKAIANNYA AGAR NAMPAK LEBIH SOPAN DAN MANIS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan