Nuffnang

Sabtu, 4 Januari 2014

Shila Amzah - Google Blog Search

Shila Amzah - Google Blog Search


<b>Shila Amzah</b> Kahwin Senyap-Senyap Di Shanghai? | Portal Hiburan <b>...</b>

Posted: 01 Jan 2014 08:42 PM PST

Shila Amzah Kahwin Senyap Senyap Di Shanghai?

Mungkin ada yang terkejut sebaik membaca tajuk di atas. Mana tidaknya, OHBULAN! sendiri pun seakan tak percaya sebaik melihat foto Shila yang kelihatan cantik mengenakan gaun pengantin pada malam tahun baru.

Melihat kepada foto-foto yang dikongsikan, ramai tertanya-tanya tentang tujuan Shila bergaya seakan pengantin yang bersedia untuk diijabkabulkan. Adakah penyanyi ini sudah menemui pengganti cinta hatinya di negara orang?

Namun kalau anda nak tahu, Shila sebenarnya terlibat dengan persembahan di OrientalTV New Year Eve Countdown Concert yang memerlukannya berpakaian sebegitu demi mengikut tema perkahwinan yang ditetapkan.

Shila Amzah Kahwin Senyap Senyap Di Shanghai?

Pada malam konsert tersebut, Shila telah menyampaikan lagu A Moment Like This dan sebuah lagu lagi berjudul HaoJiubujian merupakan persembahan duetnya bersama James dari Chinese Idol.

Menerusi video rakaman persembahan Shila, OHBULAN! percaya ramai peminat Shila yang berbangga dengan pencapaiannya hingga berjaya mencipta nama di China.

Bagi yang belum berkesempatan melihat persembahan Shila tempoh hari, di bawah ini OHBULAN! sertakan video rakaman dan foto-foto perkongsian Shila. Semoga terhibur!

Kredit foto: Instagram Shila Amzah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan