Nuffnang

Rabu, 5 Mac 2014

Altimet - Google Blog Search

Altimet - Google Blog Search


Artis Minggu Ini: <b>ALTIMET</b> | prasasti jiwa

Posted: 29 Jan 2014 09:36 PM PST


Prasasti Jiwa:
Artis Minggu Ini di berikan kepada rappers bernama Altimet di atas pencapaian lagu-lagu (Kalau Aku Kaya & HAVOC) beliau yang berada di Juara Carta pada minggu ke-4 2014. Selain itu, kejayaan lagu Kalau Aku Kaya menempatkan diri di tempat ke-3 Anugerah Juara Lagu 28 baru-baru ini juga sedikit sebanyak melayakkan Altimet untuk di berikan pengiktirafan dari Prasasti Jiwa. Persembahan yang cukup menarik pada AJL28 cukup menghiburkan peminat muzik Malaysia. Semoga perjuangan Altimet dalam memartabatkan lagu bergenre hip hop di Malaysia berjaya. Tahniah.

Kalau Aku Kaya - <b>Altimet</b> Feat Awi Rafael | Kaban FM

Posted: 11 Feb 2014 09:13 AM PST

[unable to retrieve full-text content]February 8, 2014 04:00:19 PM. Terkini! 09:17 AM Hanya Aku - Hyper Act. 11 Feb 2014. Bahagiamu Deritaku - Hafiz Suip. Related Posts. Hanya Aku - Hyper Act. 11 Feb 20140. Read more ». Remix Zone @Kabanfm.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan