Nuffnang

Rabu, 5 Mac 2014

rosyam nor - Google Blog Search

rosyam nor - Google Blog Search


Datuk <b>Rosyam Nor</b> Timang Cucu - Gossip Artis Malaysia

Posted: 17 Feb 2014 07:35 PM PST

Pada: Selasa, 18 Februari 2014 Dengarnya khabar memetik sumber Forum Cari, Arniesha Azureen anak sulung kepada Datuk Rosyam Nor telah selamat menlahirkan anak. Tidak dipastikan nama dan jantina anak tersebut.

Arniesha Azureen dan suaminya telah dinikahkan pada bulan Mei 2013 yang lalu. Kalau betul berita ini, tahniah kepada Datuk Rosyam yang sudah mendapat cucu pertamanya.

Tag : , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Datuk <b>Rosyam Nor</b> kini penyampai radio Hot FM - Media Malaya

Posted: 12 Feb 2014 06:30 AM PST

Agak memeranjatkan kami dengan berita ini. Difahamkan pelakon dan penerbit terkenal, Datuk Rosyam Nor kini bergelar penyampai radio untuk stesen radio Hot FM.

Rosyam akan mengendalikan segmen Doktor R yang dijadualkan akan bersiaran pada setiap hari Rabu, mulai jam 7.30 pagi hingga 8.30 pagi. Segmen tersebut akan memberikan penyelesaian terhadap masalah oleh pendengar daripada pelbagai aspek antaranya percintaan, kewangan dan lain-lain

Rosyam juga bakal digandingkan dengan dua pelakon, Sherry Al-Hadad dan Zulin Aziz di dalam segmen Diva @ AM Krew yang keudara setiap hari Isnin hingga Jumaat pada 7.00 pagi.

Kepada sesiapa yang ternanti-nanti gaya "Hero Tua" sebagai penyampai radio, jangan lupa nantikan Rosyam di corong radio anda. Gurau sahaja ya, jangan ambil hati.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan