Nuffnang

Khamis, 20 Mac 2014

Eira Syazira - Google Blog Search

Eira Syazira - Google Blog Search


Azad Jasmin digandingkan dengan adik <b>Eira Syazira</b>

Posted: 13 Mar 2014 11:00 PM PDT

Pada: Jumaat, 14 Mac 2014 Memang agak sukar untuk digandingkan bersama apatah lagi jika ada pertalian darah selain suami isteri dalam babak-babak romantik atau intim di sebuah filem mahupun drama.

Iutlah yang terjadi kepada pelakon, Azad Jasmin apabila dia mendapat tawaran untuk berdigandingkan bersama dengan adik iparnya dan juga adik kepada Eira Syazira, Syafnida Shuhaimi dalam filem Fobia Malam Pertama menurut portal MalaysianDigest.

"Saya tidak tahu yang dia turut berlakon dalam filem ini sehinggalah saya berjumpanya di set penggambaran. Mulanya saya hairan, kenapa dia berada di situ. Kemudian dia beritahu yang pengarah menghubunginya dan menawarkan dia berlakon. Saya terkejut dan terdiam sekejap masa tu. Tapi kami tiada masalah berlakon bersama,

"Kami memang rapat, dia dah macam adik saya sendiri. Kami mudah dapat keserasian untuk hidupkan watak masing-masing. Di set dia banyak gelak. Dia pun masih baru lagi dan banyak lagi yang perlu dia belajar dalam bidang ni

"Kalau babak romantik tu, kami tak ada masalah melakonkannya tapi saya tetap menjaga batas-batas. Isteri saya Eira, dia memahami dan tak timbul soal cemburu sebab dia pun seorang pelakon. Sebelum ni pun, saya dah ramai berlakon dengan pelakon wanita. Malah dia banyak bagi nasihat pada adik dia", -Azad

Tag : , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

1 ulasan:

  1. Watch Star Sports Live Cricket Match doday Live Score & Streaming of T20 World Cup 2020 free on your Television screen and smart devices for unlimited entertainment.

    BalasPadam