Nuffnang

Khamis, 20 Mac 2014

Neelofa - Google Blog Search

Neelofa - Google Blog Search


Teruk Kena Bahan, <b>Neelofa</b> Tak Ambil Peduli | Oh! Media - Oh! Artis

Posted: 10 Feb 2014 08:43 PM PST

Berikutan baru yang disarungkan oleh pelakon dan pengacara Neelofa pada malam Anugerah Meletop Era telah mengundang kontroversi dan kritikan hebat, Neelofa telah mengambil pendekatan mengunci mulut tentang isu tersebut.

Pada malam anugerah yang julungkali diadakan itu Neelofa mengenakan tiga persalinan yang agak pelik dan kelihatan tidak sopan. Neelofa menyarung pakaian 'jumsuit' berwarna pink terang yang melekat diseluruh tubuh hingga menampakkan bentuk badanya dengan jelas, manakala pesalinan kedua pula Neelofa mengenakan pakaian yang rekaan yang agak pelik sehingga ada yang menyamakannya dengan karakter animasi.

ohmedia-neelofa-anugerah-meletop-1

AMAR mungkin satu-satunya artis yang memberikan penghargaan istimewa pada setiap page yang pernah menaikkan nama beliau dalam video klip lagu terbaru lagu CINTA HINGGA KE SYURGA ni. Lagu yang best, video klip yang comel dan lebih menarik lagi ianya dirakam menggunakan Galaxy S3 sahaja. Sungguh kreatif. Anyway album terbaru islamik dari beliau boleh dibeli dari page rasminya.

Menurut Neelofa, dia tidak mahu mengulas lanjut tentang isu baju tersebut kerana melibatkan banyak pihak. Malah aktres yang berasal dari Kelantan itu menyedari penampilannya pada malam itu menjadi bahan sendaan ramai di laman sosial.

ohmedia-neelofa-anugerah-meletop-2

"Keputusan penampilan Lofa pada malam itu membabitkan banyak pihak. Jadi Lofa tak mahu komen lanjut tentang perkara itu kerana banyak hati yang perlu dijaga", katanya.

"Lofa tak baca pun. Tapi Lofa dapat tahu apabila ramai teman menghantar WhatApps menunjukkan baju Lofa disamankan dengan karakter kartun", katanya.

OHMEDIA: SEPATUTNYA NEELOFA LEBIH PEKA TENTANG PEMILIHAN PAKAIAN BUKAN JADI LEMBU YANG DITINDIK HIDUNG MENGIKUT SAHAJA APA YANG DISURUH. TUNJUKKAN CONTOH YANG BAIK KEPADA PEMINAT.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan