Nuffnang

Ahad, 9 Mac 2014

Elfira Loy - Google Blog Search

Elfira Loy - Google Blog Search


<b>Elfira Loy</b> Rimas Peniaga #VisitMyIG Ambil Kesempatan | Portal <b>...</b>

Posted: 12 Feb 2014 04:00 PM PST

'+ '

Subject:
Visit this site http://www.ohbulan.com

'+ '

Message:
Hi, this may be intersting you: \"Elfira Loy Rimas Peniaga #VisitMyIG Ambil Kesempatan\"! This is the link: http://www.ohbulan.com/elfira-loy-rimas-peniaga-visitmyig-ambil-kesempatan/

'+ '', buttons: [ jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.YES, { text: 'Send' }), jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.NO, { text: 'Cancel' }) ], callback: function (data) { if (data.emailfrom && typeof(data.emailfrom) != "undefined") { essb_sendmail_ajax(data.emailfrom, data.emailto); } } }); }); }); function essb_sendmail_ajax(emailfrom, emailto) { //alert(emailfrom + "|" + emailto); var get_address = "http://www.ohbulan.com/wp-content/plugins/easy-social-share-buttons/public/essb-mail.php?from="+emailfrom+"&to="+emailto+"&t=Elfira+Loy+Rimas+Peniaga+%23VisitMyIG+Ambil+Kesempatan&u=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com&p=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com%2Felfira-loy-rimas-peniaga-visitmyig-ambil-kesempatan%2F"; //alert(get_address); jQuery.getJSON(get_address) .done(function(data){ alert(data.message); }); }

Isu & Kontroversi

Elfira Loy Rimas Peniaga #VisitMyIG Ambil Kesempatan

Selain daripada berdepan dengan sikap peminat yang gemar menegur secara tidak berhemah di laman sosial, boleh dikatakan peniaga-peniaga online juga adakalanya memberi masalah kepada selebriti tempatan.

Tidak dinafikan, persaingan hebat antara pengguna laman sosial yang menjinakkan diri di dalam bidang perniagaan amat baik dan wajar diikuti, namun tanpa disedari mereka sebenarnya telah menceroboh privasi seseorang.

Malah Elfira Loy sendiri pernah meluahkan rasa tidak puas hati di Instagram baru-baru ini kerana tidak tahan dengan limpahan komen Visit my IG yang memenuhi setiap gambar-gambarnya.

Elfira Loy Rimas Peniaga #VisitMyIG Ambil Kesempatan

Luahan perasaan Elfira di Instagram

Menurut Elfira yang ditemui oleh OHBULAN! tempoh hari, dia langsung tidak mempunyai masalah dengan peniaga sekiranya mereka berniaga dengan cara yang betul.

"Saya tak ada masalah dengan online seller, saya cuma ada masalah dengan cara mereka dekati saya. Daripada mereka tinggalkan komen macam tu, apa salahnya guna cara yang lebih baik seperti sponsor barang-barang kepada kami para artis. Saya tak kisah nak promosikan barang mereka dengan cara begitu.

Saya cuma tak nak orang yang bagi saya barang kecil hati bila ada sesetengah pihak suka mendapatkan publisiti dengan cara mudah sebegitu."

Bagi yang masih belum mengetahui, Elfira juga mengusahakan perniagaan selendang secara kecil-kecilan secara atas talian yang diberi nama Twinkel by Elfira.

Elfira Loy Rimas Peniaga #VisitMyIG Ambil Kesempatan

Sebenarnya saya mula dengan lukisan biasa sahaja, tapi kawan saya cakap apa yang saya lukis tu boleh dicetak atas tudung, jadi dari situ saya mulakan jenama Twinkel by Elfira. Buat masa ini berjalan agak perlahan sebab saya sibuk dengan lakonan, mungkin bila ada rezeki nanti saya akan buka kiosk pula, Insya-Allah.

Bagaimanapun Elfira mengakui selendang yang dijual dengan harga RM99 sehelai itu agak mahal dan sukar dimiliki oleh para peminat yang kebanyakannya dari kalangan pelajar sekolah.

Namun begitu, Elfira tidak berhasrat untuk mengurangkan harga sebaliknya dia memperkenalkan sarung telefon pintar yang direka sendiri dengan harga lebih murah bagi tidak menghampakan peminat.

Apapun untuk semua pembaca OHBULAN!, mari lihat foto-foto Elfira yang manis di bawah ini.

Untuk pengetahuan anda, pelakon ini bertudung sewaktu hadir ke Majlis Tayangan Amal DiRaja Permata Hati hanyalah untuk menonjolkan wataknya sebagai gadis berhijab di dalam filem berkenaan.

A ninja who rides a unicorn. Former business journalist. Food freak. Studied Bach. Mass Com (Hons) Broadcasting.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan