Nuffnang

Jumaat, 7 Mac 2014

Fasha Sandha - Google Blog Search

Fasha Sandha - Google Blog Search


<b>Fasha Sandha</b> lega filem “Penanggal” berjalan lancar – Perak Today

Posted: 29 Nov 2013 04:42 PM PST

fsandha

Pelakon jelita Fasha Sandha lega penggambaran filem bergenre seram "Penanggal" berjalan lancar apabila tiada gangguan makluk halus atau perkara mistik berlaku.

Menurut Fasha, filem "Penanggal" yang dibintanginya ini melibatkan lokasi penggambaran di dalam hutan dan menjalani penggambaran pada waktu malam yang mana memerlukannya sentiasa tenang agar tidak berlaku kejadian yang tidak diingini.

"Ini filem seram saya yang kedua sebelum filem "Gong". Saya biasa juga dengar rakan artis lain yang kalau mereka 'shooting' filem seram, lebih-lebih lagi dalam hutan atau rumah kosong, ada yang kena ganggu tetapi syukur sepanjang penggambaran tak ada terjadi perkara pelik".

Ujarnya ketika diteui pada malam preview "Penanggal" di ECurve baru-baru ini.

Sementara itu, Fasha,29, menyedari ada beberapa babak dia dalam filem ini terpaksa dipotong tetapi selepas mendapat penjelasan daripada pengarah Ellie Suriati Omar beliau dapat menerimanya.

Ibu kepada Putra Rayfal Ramli ini bukan peminat seram tetapi dia menyahut cabaran untuk membawa watak gadis Arab bernama Sharifah Zahrah yang mana ada beberapa babak yang memaparkan keseksian aktres itu dalam mengenakan busana Arab.

Filem terbitan Astro Shaw dan Grand Brilliance ini memulakan penggambaran di sekitar Kuala Kangsar, Perak pada Disember 2011 sehingga Januari 2012 menampilkan barisan pelakon hebat seperti Ummi Nazeera, Azri Iskandar, Zul Ariffin, dan ramai lagi ini bakal menemui penonton pada 28 November 2013.

Dalam perkembangan lain, Fasha bakal muncul dengan drama terbaru "Racun Ibu" di TV3 selain tidak menolak kemungkinan bakal berlakon untuk filem sambungan "Cicakman".

- Tupai.com.mmy

<b>Fasha Sandha</b> Balas Dendam Kerana Ibu Dihina? | Portal Hiburan <b>...</b>

Posted: 12 Jan 2014 04:00 PM PST

'+ '

Subject:
Visit this site http://www.ohbulan.com

'+ '

Message:
Hi, this may be intersting you: \"Fasha Sandha Balas Dendam Kerana Ibu Dihina?\"! This is the link: http://www.ohbulan.com/fasha-sandha-balas-dendam-kerana-ibu-dihina/

'+ '', buttons: [ jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.YES, { text: 'Send' }), jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.NO, { text: 'Cancel' }) ], callback: function (data) { if (data.emailfrom && typeof(data.emailfrom) != "undefined") { essb_sendmail_ajax(data.emailfrom, data.emailto); } } }); }); }); function essb_sendmail_ajax(emailfrom, emailto) { //alert(emailfrom + "|" + emailto); var get_address = "http://www.ohbulan.com/wp-content/plugins/easy-social-share-buttons/public/essb-mail.php?from="+emailfrom+"&to="+emailto+"&t=Fasha+Sandha+Balas+Dendam+Kerana+Ibu+Dihina%3F&u=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com&p=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com%2Ffasha-sandha-balas-dendam-kerana-ibu-dihina%2F"; //alert(get_address); jQuery.getJSON(get_address) .done(function(data){ alert(data.message); }); }

Isu & Kontroversi

Fasha Sandha Balas Dendam Kerana Ibu Dihina?

Sepanjang para peminat mengenali Fasha Sandha secara langsung dan tidak langsung, rasanya belum pernah dramatis ini mengambil kisah tentang cercaan dan kritikan yang diberikan. Jika ada pun, mungkin jarang sekali.

Namun beberapa hari lepas, kesabaran Fasha seolah-olah dicabar apabila seorang individu tidak bertanggungjawab dipercayai telah menghina ibu Fasha di laman sosial.

Menerusi komen tersebut, individu berkenaan dilihat membandingkan keperibadian ibu Fasha dengan ibu Nora Danish sambil melibatkan ibu mertua pelakon itu sendiri.

Fasha Sandha Balas Dendam Kerana Ibu Dihina?

Apa yang difahamkan, individu terbabit mula menyampaikan kata-kata negatif berkenaan Fasha dan keluarganya sejak 7 bulan lalu sehinggalah ibu kepada Putra Rayfal Ramli itu bertindak membela ibunya sendiri.

Mungkin kerana terlampau berang, Fasha kemudiannya mendedahkan nama pemilik akaun laman sosial tersebut berserta gambarnya bersama suami dan anak-anak.

Fasha Sandha Balas Dendam Kerana Ibu Dihina?

Akibatnya, wanita pertengahan umur terbabit dipercayai telah memadamkan akaun Instagram miliknya secara serta-merta.

Walaupun ramai yang menyokong tindakan selebriti ini, namun ada juga yang mempertikaikan perbuatannya kerana menganggap Fasha sengaja membalas dendam dengan memalukan wanita berkenaan.

Tidak cukup dengan itu, Fasha kembali menjelaskan niatnya berbuat demikian hanya untuk memberi pengajaran sambil mendoakan kesejahteraan wanita berkenaan.

Fasha Sandha Balas Dendam Kerana Ibu Dihina?

Dalam pada itu, suami kepada Fasha iaitu Rizal Ashram atau lebih dikenali sebagai Jejai turut mempertahankan isterinya kerana menganggap gangguan tersebut sudah melampaui batas hingga dikhuatiri mampu mengganggu keharmonian keluarganya.

A ninja who rides a unicorn. Former business journalist. Food freak. Studied Bach. Mass Com (Hons) Broadcasting.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan