Nuffnang

Selasa, 4 Mac 2014

Rita Rudaini - Google Blog Search

Rita Rudaini - Google Blog Search


Bakal Nikah Mac Ini, Bekas Suami <b>Rita Rudaini</b> Fitting Baju Kahwin <b>...</b>

Posted: 19 Feb 2014 04:00 PM PST

'+ '

Subject:
Visit this site http://www.ohbulan.com

'+ '

Message:
Hi, this may be intersting you: \"Bakal Nikah Mac Ini, Bekas Suami Rita Rudaini Fitting Baju Kahwin\"! This is the link: http://www.ohbulan.com/bekas-suami-rita-aidil-zafuan-fitting-baju-kahwin/

'+ '', buttons: [ jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.YES, { text: 'Send' }), jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.NO, { text: 'Cancel' }) ], callback: function (data) { if (data.emailfrom && typeof(data.emailfrom) != "undefined") { essb_sendmail_ajax(data.emailfrom, data.emailto); } } }); }); }); function essb_sendmail_ajax(emailfrom, emailto) { //alert(emailfrom + "|" + emailto); var get_address = "http://www.ohbulan.com/wp-content/plugins/easy-social-share-buttons/public/essb-mail.php?from="+emailfrom+"&to="+emailto+"&t=Bakal+Nikah+Mac+Ini%2C+Bekas+Suami+Rita+Rudaini+Fitting+Baju+Kahwin&u=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com&p=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com%2Fbekas-suami-rita-aidil-zafuan-fitting-baju-kahwin%2F"; //alert(get_address); jQuery.getJSON(get_address) .done(function(data){ alert(data.message); }); }

Isu & Kontroversi

Bakal Nikah Mac Ini, Bekas Suami Rita Rudaini Fitting Baju Kahwin

Tidak sampai setahun usia perceraiannya dengan dramatis terkenal, Rita Rudaini, Aidil Zafuan kini mula sibuk membuat persiapan untuk perkahwinan keduanya.

Biarpun sibuk dengan kerjaya sebagai pemain bola sepak di Johor, namun nampaknya Aidil tetap mencari masa bagi menempah dan menghadiri sesi fitting baju perkahwinannya di butik Cosry.

Perkara itu telah dikongsikan sendiri oleh Aidil di laman Instagram miliknya menerusi caption 'Fitting at Cosry with Abg @putraaziz_cosry.'

Bakal Nikah Mac Ini, Bekas Suami Rita Rudaini Fitting Baju Kahwin

Gambar tersebut mendapat perhatian ramai dan kebanyakan peminat meluahkan rasa tidak sabar untuk melihat Aidil berbusana pengantin di hari bahagianya nanti.

Bakal Nikah Mac Ini, Bekas Suami Rita Rudaini Fitting Baju Kahwin

Seperti yang umum sedia maklum, Aidil telah membuat pengakuan untuk berkahwin dengan kekasihnya, Zarema Zainal pada bulan Mac ini.

Bakal Nikah Mac Ini, Bekas Suami Rita Rudaini Fitting Baju Kahwin

Aidil bersama bakal isterinya, Zarema Zainal

Biarpun atlet popular ini pernah mendirikan rumahtangga, tetapi pastinya majlis mereka nanti bakal diraikan penuh meriah, apatah lagi ianya merupakan pernikahan pertama Zarema.

Jika anda masih ingat, keluarga Aidil pernah kecewa dengan perkahwinannya bersama Rita Rudaini kerana pasangan itu memilih untuk bernikah di Thailand tanpa pengetahuan keluarga.

Bagaimanapun, Aidil kini lebih mementingkan restu orang tua memandangkan dia sendiri mengakui hubungannya dengan Zarema telah mendapat restu kedua belah keluarga.

Mungkin ini adalah jodoh yang telah tertulis untuk Aidil. Apapun, sama-samalah kita menantikan majlis gilang-gemilang pasangan ini dan mendoakan kebahagiaan mereka.

Kredit foto: Instagram Aidil Zafuan

A ninja who rides a unicorn. Former business journalist. Food freak. Studied Bach. Mass Com (Hons) Broadcasting.

Komen <b>Rita Rudaini</b> Selepas Diceraikan Aidil? – Perak Today

Posted: 05 Aug 2013 09:40 PM PDT

rita-rudaini-bercerai

Beberapa hari sahaja lagi menjelang 1 Syawal, akhirnya pasangan Rita Rudaini dan Aidil Zafuan sah bercerai talak satu menerusi pesanan kiriman SMS.

Penceraian itu dikatakan berpunca dari kenyataan Rita Rudaini dalam sebuah ruangan hiburan akhbar.

Pada mulanya, berlaku perang SMS antara mereka, kemudian ianya berlarutan sehinggalah Aidil menghantar SMS menceraikan Rita Rudaini.

Bagaimanapun apa yang berlaku nampak seperti tidak membebankan Rita dan dia berkata terima keputusan berkenaan dengan hati yang terbuka.

"Selepas hampir dua tahun kes penceraian kami berdua berlangsung di mahkamah, akhirnya hari ini (semalam) Aidil menceraikan saya dengan talak satu menerusi SMS.

"Saya perlu terima keputusan ini dengan hati yang terbuka hanya beberapa jam sebelum masuk waktu berbuka. Kini segala galanya sudah jelas, Aidil akhirnya menceraikan saya. Bagaimanapun, kehidupan perlu diteruskan dan saya perlu lebih tabah," ujar Rita Rudaini yang kini berada di Perlis untuk menyambut Aidilfitri.

-ammboi.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan