Nuffnang

Selasa, 1 April 2014

Erra Fazira - Google Blog Search

Erra Fazira - Google Blog Search


(10 GAMBAR)Engku Emran & <b>Erra Fazira</b> Sambut Hari Jadi Engku <b>...</b>

Posted: 30 Mar 2014 10:06 PM PDT


Walaupun sudah tidak mempunyai hubungan suami isteri, Engku Emran dan Erra Fazira telah menghabiskan masa bersama-sama untuk menyambut hari jadi ke 5 anak mereka, Engku Aleesya. Terharu Abang Nara melihat kesungguhan mereka demi anak yang tercinta. Pastinya Engku Aleesya adalah orang yang paling gembira dengan kehadiran kedua ibu bapa di hari kelahirannya.

engku emran aleesya

Abang Nara juga turut tertarik dengan satu gambar yang telah dikongsi oleh Engku Emran menerusi Instagramnya. Banyak peminat yang terharu membaca kata-kata Engku Emran dan mendoakan agar suatu hari nanti Engku Emran dan Erra Fazira akan bersatu kembali.

Dear Alllah…in this hour exactly 5 years ago…u gave these 2 souls Precious…and juz like the pic describes, they were the happiest parents in ur entire universe…Happy Birthday Aleesya… Love, Ayah.

engku emran aleesya

Sedangkan pantai lagi berubah, inikan pula hati manusia. Mana tahu suatu hari nanti doa orang ramai akan makbul dan Engku Emran serta Erra Fazira kembali bersatu demi anak mereka. Sama-samalah kita doakan. Lagi beberapa keping gambar sekitar sambutan hari jadi Engku Aleesya dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

fareeda

engku emran aleesya
engku emran aleesya
engku emran aleesya
engku emran aleesya
engku emran aleesya
engku emran aleesya
engku emran aleesya
engku emran aleesya

Baca Yang Ini Pulak:-

I Hope Everyone Leave Me In Peace – <b>Erra Fazira</b> | - Beautifulnara

Posted: 18 Feb 2014 07:26 PM PST


Spekulasi keretakan rumahtangga Erra Fazira dan Engku Emran sudah mula kedengaran sejak 2 tahun yang lalu. Namun ketika itu, Erra tidak pernah bercerita mengenainya dan sering mengelak apabila ditanyakan kebenaran kontroversi tersebut. Penceraian yang berlaku semalam akhirnya menoktahkan rumahtangga yang terbina selama ini dan menjawab segala persoalan yang bermain di minda orang ramai.
erra fazira ceraiSetelah selesai perbicaraan semalam, Erra memohon agak dirinya tidak lagi diganggu. Erra turut memaklumkan dia akan meneruskan kerjanya seperti biasa. Kata Erra:-

Spekulasi semua terjawab. I hope everyone leave me in peace.

Walaupun kelihatan tenang ketika Engku Emran melafazkan cerai, Erra yang ditemui oleh wartawan portal GUA menyatakan berat mata yang memandang, berat lagi bahu yang memikul. Kata Erra:-

Gelora, berkecamuk, tenang atau tidak tenang, itu dalaman kita. Orang tak boleh adili apa yang saya rasa kerana saya lalui perkara ini dengan cara saya sendiri. Jangan anggap saya kuat kerana orang tak tahu apa yang tersimpan di dalam hati saya. Apa yang boleh saya katakan, berat mata yang memandang, berat lagi bahu yang memikulnya

Orang nampak saya kuat tapi orang tak tahu apa yang saya tanggung. Kita tak tahu apabila air mata itu akan keluar dan tidak dinafikan, ada masa saya rasa jatuh dan rebah. Walau bagaimanapun, kekuatan ini datang kerana rasa tanggungjawab saya terhadap keluarga. Jika saya rebah dan menangis depan keluarga, anak dan rakan-rakan, macam mana saya nak tolong diri saya dan juga keluarga

Saya kini mahu fokus dengan kerja kerana jika saya tak ada sebarang kerja dan hanya duduk di rumah saja, sudah tentu saya akan melayan perasaan. Saya mahu pandang ke hadapan dan tidak mahu terlalu memikirkan mengenai perkara ini.

erraSementara itu salah seorang kawan baik Erra Fazira iaitu Erma Fatima memaklumkan yang pelakon tersebut telah memberi gambaran keretakan rumahtangganya sejak setahun lepas. Kata Erma:-

Sebagai kakak, saya memang sangat sedih dengan penceraian Erra dan Engku Emran. Erra beritahu saya dia sudah fikir dengan masak-masak dan mahu bercerai dengan baik dengan Emran. Dia hanya lebih fikirkan masa depan anaknya, Engku Aleesya semata-mata dan sanggup menjaga Aleesya secara bergilir-gilir dengan Emran.

Saya difahamkan, Erra hanya dapat bersama Aleesya selama 2 hari saja dalam seminggu iaitu Ahad dan Isnin selain cuti sekolah dan hari perayaan manakala selebihnya menjadi hak Emran. Sebenarnya sudah leih setahun Erra memberi gambar rumahtangganya dengan Emran bergolak.

Saya pula yang hiba dan menangis tatkala mendengar Emran melafazkan cerai. Saya hanya mampu berdoa agar mereka berdua diberikan ketenangan menghadapi semua ini.

engku emran cerai erra

Semoga permohonan Erra untuk tidak diganggu akan dihormati oleh semua pihak. Abang Nara pun selepas ini akan cuba untuk tidak menulis lagi mengenai penceraian mereka berdua. Sama-samalah kita menerima takdir dan suratan ini. Takziah sekali lagi buat Erra dan Engku Emran atas perpisahan ini. Semoga ini adalah jalan terbaik buat anda berdua. Info asal Harian Metro.

P.S: Scirocco dikemaskini dengan gaya dan enjin baru

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan