Nuffnang

Isnin, 28 April 2014

Ezany Nizariff - Google Blog Search

Ezany Nizariff - Google Blog Search


<b>Ezany Nizariff</b> Akui Hantar Mesej Bunuh Untuk..

Posted: 05 Feb 2014 09:13 PM PST

Pada: Khamis, 6 Februari 2014 Mengikut berita HarianMetro semalam, ada seorang lelaki ni diugut oleh seorang pelakon. Lelaki yang dikenali sebagai Azahar Hassan seorang guru itu menerima mesej ugutan untuk dibunuh oleh pelakon berkenaan melalui laman sosial Facebook.
"Saya fobia dan takut dicederakan selepas pelakon terbabit sanggup mengugut untuk membunuh saya di dalam laman sosial Facebook miliknya,"
Antara mesej yang diterima guru berkenaan adalah berbunyi begini..

'WANTED: hidup atau mati, tempang, OKU atau cacat ada imbuhan' di laman sosial Facebook milik artis berkenaan.


Tidak diketahui apa motif sebenar pelakon berkenaan mengancam memberikan ugutan bunuh sedemikian, namun Azahar telah membuat laporan polis daerah Kangar semalam.

Mengikut forum Cari, pelaku pelakon berkenaan berkemungkinan adalah..

Kecoh dunia hiburan apabila seorang guru yang dikenali sebagai Azahar Hassan, 43 telah mendakwa bahawa dia telah menerima mesej ugutan mati daripada Ezany Nizariff menerusi laman sosial miliknya. Azahar yang juga guru sebuah sekolah rendah membuat laporan di Balai Polis Kangar susulan bimbang akan keselamatan isteri dan anaknya. Ezany Nizariff ketika dihubungi mengaku bahawa ada memuat naik mesej berunsur ugutan tersebut terhadap Azahar. Menurutnya, dia berbuat demikian kerana ingin melindungi adik perempuannya daripada berhubung dengan Azahar yang sudah mempunyai isteri.
banner

Tag : , , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan