Nuffnang

Isnin, 2 Jun 2014

Que Haidar - Google Blog Search

Que Haidar - Google Blog Search


Punca Sebenar Kenapa <b>Que Haidar</b> Botak | MummyNemo

Posted: 02 Jun 2014 04:15 AM PDT

Adakah anda ingin mengikuti jejak langkah Adira untuk dapatkan kulit CANTIK & PUTIH? Dapatkan disini
"Peluang Bekerja Di AUSTRALIA Gaji Lumayan"..KLIK SINI..

haidarEpisod kedua segmen Stailista yang bersiaran menerusi program terbaru hlive! di Astro Ria (Astro saluran 104) berpeluang bertemu dengan pelakon lelaki yang telah lama menghilangkan diri iaitu Que Haidar.

Que Haidar yang ditemui ketika menghadiri majlis pertunjukan fesyen sempena Aidilfitri oleh pereka fesyen Calvin Thoo nampaknya cukup bersahaja dengan kemeja biru longgar bersama seluar panjang yang dipilih oleh isterinya, Linda Jasmine.

Nak tahu sama ada penampilannya itu dikategorikan sebagai Stailista atau Opss?

Di sini Di Himpunkan Kisah Pelik dan Lucu, Anda Pasti terhibur...
"Mencari Peluang Bisnes Dari Rumah Dengan Modal Kecil? Klik Sini"

Jangan lupa saksikan saiaran ulangan segmen Stailista di dalam program hlive! yang akan ditayangkan di Astro Awani (Astro saluran 501) jam 4 petang, hari ini.

Que Haidar juga bercerita kepada hos Stailista iaitu Ayie Ali mengapa dia kini berimej botak dan mengapa dia berdiam diri begitu lama.

Bukan sekadar Que Haidar, malah segmen ini turut menyiasat fesyen yang digayakan penyanyi Farhan dan juga pelakon, Linda Jasmine.

Apa yang penting, Linda Jasmine berkata dia kurang yakin dengan penampilan diri yang disifatkan dirinya sendiri sebagai gemuk.

Alamak kenapa agaknya?

Semuanya terjawab di dalam segmen Stailista yang akan disiarkan di hlive!, sebuah program infotainment terbaru terbitan Astro.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan