Nuffnang

Khamis, 22 Disember 2011

najwa latif - Google Blog Search

najwa latif - Google Blog Search


UzairOthman.com » <b>Najwa Latif</b> Di UzairOthman.com !!!

Posted: 19 Nov 2011 07:05 AM PST



haaa..ni nak cita ni…hari ini UzairOthman.com sangat bertuah dimana Uzair dapat berjumpa Najwa Latif !! MESTI LAH SUKA !! yela budak kecik comel ni kan baru je femes , maklum la baru je muncul kat anugerah skrin dengan AIM ke-18 tempoh hari..bakat muda selangor ini juga sempat memberikan ucapan pada UzairOthman.com ketika uzair bertemu beliau di Pelancaran wajah baru Redbox di sogo semalam.


penyanyi yang terkenal di youtube ini menyampaikan 3 buah lagu iaitu berjudul 'Cinta Muka Buku' ,lagu cover dari Adele 'someone like you' dan lagu terbaru najwa latif iaitu 'Carta Hati' yang release video klipnya pada hari ini. Artis muda ini yang sering ditemani kakaknya disepanjang persembahan yang beliau hadiri amat peramah dan tidak sombong kepada peminat. cara seperti inilah yang amat bagus kepada artis muda yang baru meningkat naik.

uzairothman.com juga ingin berterima kasih kepada Najwa Latif kerana sudi memberikan sedikit kata untuk blog uzair dan uzair berharap perjuangan najwa dalam bidang nyanyian dapat diteruskan dengan jayanya..mungkin kemunculan Najwa ini dapat menaikkan banyak lagi artis muda malaysia yang berkualiti untuk diketengahkan pada masa akan datang !

so inilah gambar UzairOthman.com bersama artis muda terkenal di Malaysia iait Najwa Latif !!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sukakan Cerita Saya Ini? Jom Kongsi:

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan