Nuffnang

Sabtu, 28 Januari 2012

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search


Bercinta Dengan <b>Sharnaaz Ahmad</b>. Shila Amzah Akhrinya <b>...</b>

Posted: 18 Jan 2012 05:36 PM PST

Setelah lama gosip percintaan mereka menjadi perbualan blog hiburan dan majalah, akhirnya penyanyi Shila Amzah membuka mulutnya untuk memberi kenyataan rasmi mengenai hubungannya dengan pelakon Sharnaaz Ahmad. Penyanyi  lagu Patah Seribu ini mengakui yang Shaarnaz Ahmad seorang yang istimewa di hatinya.  Menurutnya,

"Saya akui Sharnaaz adalah teman istimewa daripada semua rakan lelaki saya yang lain. Sebelum ini kami memang baik, tetapi selepas penggambaran Patah Seribu, kami menjadi lebih rapat daripada teman biasa,"

Jelas Shila Amzah lagi, walaupun hubungan mereka berdua mendapat restu kedua dua belah pihak keluarga namun sehingga ke hari ini,  Sharnaaz Ahmad masih belum sempat untuk membawa Shila Amzah bertemu orang tua beliau.

Bertuah Sharnaaz kerana berjaya menawan hati Shila yang bagi kami cukup cantik. Diharap perhubungan di antara Sharnaaz dan Shila akan membawa ke jinjang pelamin. Amin.

P/s: Sharnaaz Ahmad baru ini berang dituduh gay. Dengan pengakuan Shila ini maka kami dapat simpulkan bahawa tuduhan gaya adalah tidak benar.

Rujukan: Rotikaya


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

  • sharnaaz bercinta dengan shila amzah
Full content generated by Get Full RSS.

<b>Sharnaaz Ahmad</b> Berang Dituduh Gay Di Twitter! | Wassupz!

Posted: 18 Jan 2012 04:41 PM PST

Pada 16 Januari lalu, seorang pelakon Sharnaaz Ahmad yang kini hangat dikatakan bercinta dengan Shila Amzah, telah dituduh sebagi gay oleh seornag individu iaitu @DaoneIkmal melalui laman Twitternya. Disebabkan itu, Sharnaaz kelihatan berang di atas tuduhan tersebut.

Semasa laporan ini ditulis, individul yang dikenali sebgai @DaoneIkmal telah menutup akaun Twitternya. Kelihatan seperti individu tersebut berjaya memprovakasikan Sharnaaz sehingga membuatkan pelakon tersebut melenting dan mengeluarkan perkataan kurang enak.

Sesiapa saja mungkin akan melenting jika dituduh seperti itu. Namun selaku selebriti, Sharnaaz seharusnya bijak mengawal keadaan dengan berdiam sahaja. Jika tidak benar kenapa perlu melenting. Individu seperti @DaoneIkmal hanya mahu memprovakasikan sahaja. Kadang-kadang berdiam diri lebih baik dari bercakap.

Rujukan: Ohbulan


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan