Nuffnang

Selasa, 28 Februari 2012

6ixth Sense - Google Blog Search

6ixth Sense - Google Blog Search


Adi <b>6ixth Sense</b> Nak Rakam Semula lagu &#39;Ramalan Ku Benar <b>...</b>

Posted: 28 Feb 2012 08:01 AM PST

Salam kepada semua pembaca blog yg saya kasihi dan sayangi..

Korang ada yg minat  Adi 6ixth Sense ? Jangan terkejut!! Sebenarnya Adi tak akan nyanyi  lagu Ramalan Ku Benar Belaka..tetapi aku yang akan nyanyi lagu ciptaan dia ..Insya'allah

Persetujuan telah dicapai semasa pertemuan aku dgn Adi di satu event anjuran Utusan Karya pada Isnin lepas ..Kalau tak de aral dan segala nya berjalan lancar akan muncul lah single solo aku yg kedua selepas 'Panah Asmara'(2002) 

Tapi nak tanya la kan..korang suka ker kalau aku ada lagu baru? Sebab aku sebenarnya masih berbelah bagi ni nak buat ke tak nak…maklumlah kekadang tu terfikir juga ,boleh ker penyanyi lama nak compete ngan org2 baru..then some more ada ke radio nak putar lagu aku tu..

Share

Tiada ulasan:

Catat Ulasan