Nuffnang

Ahad, 26 Februari 2012

Nur Fathia - Google Blog Search

Nur Fathia - Google Blog Search


Gorgesnya <b>Nur Fathia</b> |

Posted: 23 Sep 2011 07:43 AM PDT

Walaupun sebelum ni dihimpit dengan pelbagai kontroversi(tak sure lak kes apa, aku main tembak je nih..kahkah), tetapi kehadirannya tetap disedari ramai. Nur Fathia, nama yang semakin meningkat naik. Dari awal pembabitan dalam insudtri hiburan, sentiasa membawa watak baik (drama Hani & Stanza Cinta), tapi dalam filem Al-Hijab kali nih, Nur Fathia membawa dua watak, watak kekasih Piere Andre & juga hantu.

Pasal la hantu kat mesia ni comel-comel lotey sebenarnya?

Biasanya kalau orang jumpa hantu, kompom lari lintang pukang, aku rilex jer…

manjanya pos..hahahah..ni kalo lentok lagi, kompom aku lari lintang-pukang…kahkahkah…

Sekadar hidangan mata untuk korang sebelum masuk tidur malam minggu nih. Biarpun malam masih muda, tapi aku tetap kena tido awal. Pagi-pagi esok nak kena hantar Cik Nunu, Mama Aini & Papa Ishak ke airport..harap-harap tak terlajak tido..hahahah…Selamat malam…~

**gambar di atas diambil di Majlis Tayangan Eksklusif filem paling seram 2011Al-Hijab. Boleh baca review aku DI SINI untuk filem terbaru terbitan Empat Semudra dan diarah oleh Piere Andre.

[Ada sesapa nak jadi sebahagian daripada muzik video & menang RM1000??]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post to Twitter

Tiada ulasan:

Catat Ulasan