Nuffnang

Ahad, 26 Februari 2012

Pierre Andre - Google Blog Search

Pierre Andre - Google Blog Search


Jiwa <b>Pierre Andre</b> Untuk Chantek |

Posted: 31 Jan 2012 09:40 PM PST

Semalam,MiG Online berkesempatan menghadiri Majlis  Tayangan Eksklusif dan Sidang Media Filem Chantek yang diadakan di Curve Damansara.Filem bergenre romantik komedi arahan Piere Andre terbitan Empat Semudra Sdn. Bhd. Filem Chantek ini juga memperkenalkan Pierre Andre sebagai pengarah dan pelakon.

Pierre Andre telah memilih seorang pelakon baru dari Indonesia untuk membintangi filem ini melalui sesi ujibakat iaitu Nurul Ekasari. MiG Online diberitahu ramai pelakon yang hadir ke sesi ujibakat tersebut dan mereka kebanyakannya memang cukup berbakat. Wah nampaknye ramai yang nak berlakon dengan pengarah dan pelakon berbakat Pierre Andre ni kan? hehe..

Gandingan antara Pierre Andre dan Nurul Ekasari nampak sangat serasi dan baik sekali. Memang tak salah lah Pierre Andre memilih Ekasari untuk bergandingan dengannya dalam filem Chantek ni.

Gandingan mantap antara Pierre Andre dan Kim Wah selain bersama heroinnya juga memberi kelainan dalam filem ini sebab Kim Wah ni selalunya memegang watak gangster, tapi dalam filem ini pula Kim Wah membawa watak kelakar dan melucukan.MiG Online rasa Kim Wah telah melangkah setapak kehadapan dengan mencuba watak yang berbeza dari watak yang dibawanya sebelum ini.

Kepada semua peminat Pierre Andre, buat pengetahuan korang Pierre sekarang ni tengah sibuk dengan pengambaran filem Strawberi Cinta,filem arahan Ollyn yang menggandingkan Pierre Andre dan Yana Samsudin. Dan akan datang filem lakonan Piere Andre dan Yana Samsudin iaitu 3 Temujanji juga bakal menjengah pawagam.So, nantikannya ok.. :P

Sekarang ni MiG Online nak ajak korang layan gambar-gambar sekitar Majlis Tayangan Eksklusif Dan Sidang Media Filem Chantek ni.. Cekidautt… :P

Advertisement

Tiada ulasan:

Catat Ulasan