Nuffnang

Jumaat, 17 Februari 2012

Scha Alyahya - Google Blog Search

Scha Alyahya - Google Blog Search


AWAL ASHAARI DAN <b>SCHA AL YAHYA</b> MENUNDA TARIKH <b>...</b>

Posted: 14 Jan 2012 07:26 PM PST

Number of view646

Memilih tarikh pernikahan yang sama dengan pasangan popular Lisa Surihani dan Yusry KRU telah menyebabkan pengacara dan pelakon Awal Ashaari dan pelakon Scha Al yahya menunda majlis perkahwinan mereka.

Terkejut apabila mendapat tahu tarikh nikah tersebut serentak dan berhampiran dengan majlis bersanding, telah membuatkan Awal Ashaari mengalah dan membiarkan pasangan tersebut mendirikan rumah tangga terlebih dahulu.

"Sebenarnya saya telah memilih 23 Februari untuk tarikh nikah dan bersanding pada 25 Februari pula. Kemudian saya dengar kawan-kawan ada cakap bahawa Lisa dan Yusry akan bernikah pada tarikh tersebut.

"Manakala mereka akan bersanding pada 26 Februari pula. Untuk mendapatkan kepastian saya menghubungi Lisa kerana kami rapat saya terus bertanya kepadanya.

"Saya beritahu dia, tujuan saya bukannya mahu menghebohkannya sebaliknya takut tarikh kami sama. Apabila diberitahu Lisa, memang tarikh nikah sama dan hanya bersanding saja sehari selepas itu.

"Setelah berbincang dan mengetahui persiapan dia sudah banyak, sebaliknya saya hanya 30 peratus saja, jadi saya mengalah dan ambil keputusan untuk menunda perkahwinan kami," katanya ketika ditemui pada majlis sidang media pengumuman top 5 Anugerah Bintang Popular Berita Harian ke 25, di Hotel Holiday Villa, semalam.

Meghormati situasi Lisa dan Yusry, jelas Awal Ashaari sebagai sahabat dia wajar memahaminya.

Lantas dia dan Scha kini sedang mencari tarikh yang paling sesuai dan besar kemungkinan memilih pertengahan tahun untuk melansungkan perkahwinan mereka.

The Hot Keywords:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan