Nuffnang

Rabu, 7 Mac 2012

Faezah Elai - Google Blog Search

Faezah Elai - Google Blog Search


<b>Faezah Elai</b> Gaduh Dengan Ex-Wife Suami | Berita Semasa, Gosip <b>...</b>

Posted: 25 Oct 2011 04:27 AM PDT

Kongsi di FB

faezahelainikah11 Faezah Elai Gaduh Dengan Ex Wife Suami

Tak habis dengan isu artis bergaduh di twitter, Mungkin anda sudah bosan untuk melayan kerenah mereka. Mungkin juga sudah menjadi kebiasaan untuk para artis melepaskan geram di laman twitter kerana ia lebih bersifat personal kalau menggunakan twitter. Hal ini terjadi disebabkan bekas isteri kepada suami Faezah Elai (Jaja Nadzir) dikatakan telah 'mengganggu' rumahtangga mereka yang baru sahaja dibina itu. Jaja Nadzir diugut oleh Faezah Elai dengan ugutan untuk mendedahkan rahsia dan gambar Jaja Nadzir iaitu gambar Jaja Nadzir yang sedang merokok. Faezah Elai pernah digosipkan gugurkan kandungan, gosip perampas suami orang, menafikan kenyataan Azad Jazmin, merahsiakan pasangan & merahsiekan tarikh perkahwinan.

Semuanya bermula apabila Jaja telah menulis satu status iaitu

"Hidup kena ikhlas… tak payah nak jeles-jeles tau jangan nak campur kehidupan orang if u cant handle the heat! Bertutup kepala, hati @ mulut hanya Allah SWT yang tau keikhlasan kita not for u to JUDGE – wahai manusia."

Lalu dibalas oleh Faezah di twitter beliau

10 24 201111 31 59PM Faezah Elai Gaduh Dengan Ex Wife SuamiLalu sekali lagi status Jaja ditulis.

"The answer tersangat laa simple – not worth fighting for – so bagi yang tertanya-tanya usah tertanya-tanya lagi okey.. ha ha ha…"

Maka benarlah gosip yang mengatakan hubungan mereka berdua masih kurang baik, tetapi jika perang facebook dan twitter ini berlarutan perkara ini pasti akan memalukan diri mereka sendiri kerana ia ibarat membuka pekung di dada.

Incoming search terms:

lg share en Faezah Elai Gaduh Dengan Ex Wife Suami

Post Yang Berkaitan

Read Also

Tiada ulasan:

Catat Ulasan