Nuffnang

Rabu, 7 Mac 2012

Que Haidar - Google Blog Search

Que Haidar - Google Blog Search


<b>QUE HAIDAR</b> DAN LINDA JASMINE BAKAL TIMANG ANAK KETIGA <b>...</b>

Posted: 06 Mar 2012 07:09 PM PST

Linda Jasmine isteri kepada pelakon Que Haidar itu, dia kini sedang sarat mengandung tujuh bulan. Linda menyatakan tahap kesihatannya kini kurang menentu. Dia tidak sedap badan ekoran beberapa kali terjatuh di atas pentas sewaktu hadir memantau perkembangan produksinya sepanjang tiga minggu latihan dijalankan sebelum ia dipentaskan selama tiga malam berturut-turut pada minggu lalu.

Usia kandungannya yang kini hampir mencecah usia tujuh bulan, kata Linda dia dijangka melahirkan bayi yang sudah disahkan jantinanya perempuan itu pada 1 Mei 2012 ini. Beliau akui mahukan seorang bayi perempuan, jadi sudah tentu selepas membuat imbasan jantina bayi sewaktu berusia lima bulan, beliau cukup gembira apabila mendapat tahu bakal melahirkan seorang lagi bayi perempuan.

Apabila ditanya tentang pemilihan nama bakal bayi perempuannya itu, wanita yang berusia 40 tahun itu mengaku sudah memilih nama untuk anaknya itu, tetapi kata Linda biar ia menjadi rahsia terlebih dahulu. Ulasnya ringkas: "Nama sudah ada tapi biarlah rahsia dulu, nanti tak ada kejutan."

Incoming search terms:

  • pelakon adnan sempit 2 (2)
  • anak que haidar (1)
  • Perodua DISKAUN BULAN MAC 2012 (1)
  • que haidar dan linda (1)

Tags: , , , ,

Category: HIBURAN

About the Author ()

Cuba Menjadikan AMMBOI DOT COM Sebagai Laman Blog Perkongsian Pelbagai Maklumat Untuk Tatapan Bersama. Sudi-Sudikanlah Follow Dan Like Page Rakan Ammboi Untuk Mengikuti Perkembangan Isu Semasa Yang Terkini Lagi Terbaik Dari AMMBOI DOT COM! [Info Mungkin Dipetik Dari Beberapa Sumber Yang Dinyatakan | Sebarang Masalah Hubungi : amri0868@gmail.com]

Linda Jasmine – <b>Que Haidar</b> Teruja Menanti Bulan Mei | To Share

Posted: 23 Feb 2012 01:49 PM PST

Posted by lixdo on February 24th, 2012 05:49 AM | Uncategorized  

ShareSudah lama tidak mendengar kisah Que Haidar. Walaupun telah lama mendiamkan diri dari dunia hiburan tetpai peminatnya tetap mengingati dan mahu mengetahui perkembangannya. Kebetulan, tempohari… [ sila ke ohartis.com untuk baca berita penuh beserta gambar. terima kasih ]

Read the original:
Linda Jasmine – Que Haidar Teruja Menanti Bulan Mei

Tiada ulasan:

Catat Ulasan