Nuffnang

Sabtu, 7 April 2012

Bunkface - Google Blog Search

Bunkface - Google Blog Search


VIDEO & LIRIK LAGU BARU <b>BUNKFACE</b> - JATUH » TRIGYY.COM

Posted: 04 Apr 2012 03:51 PM PDT

TRIGYY+COM+video+lirik+lagu+bunkface+jatuh+2012+2 (LIRIK) Lagu Jatuh   Bunkface

Lagu Jatuh oleh Bunkface akan dimuatkan dalam album terbaru Bunkface pada tahun 2012. 

LIRIK LAGU JATUH – BUNKFACE

Aku percaya
Sedikit waktu
Kan terbuka
Hati yang kau bawa

Sambut tangan ku
Biar ku bawa
Kau ke tempat yang
Tiada orang tahu

Ku kan menunggu bayangmu
Berikan jawapan mu
Ku pergi sendiri dan takkan kembali
Maafkan segala perbuatan ku
Kepada mu

Ku pergi sendiri dan takkan kembali
Teman aku buat kali terakhir
Aku akan jatuh

Dunia hitam
Keliling malam
Kesejukan
Menunggu panggilan

Ku kan menunggu bayangmu
Berikan jawapanmu

TRIGYY+COM+video+lirik+lagu+bunkface+jatuh+2012 (LIRIK) Lagu Jatuh   Bunkface

Ku pergi sendiri dan takkan kembali
Maafkan segala perbuatan ku
Kepadamu
Ku pergi sendiri dan takkan kembali
Teman aku buat kali terakhir
Aku jatuh

Selagi kau berjaya
Jangan kau lupa
Segala yang telah kita lalu bersama
Jeritan ke angkasa
Selamatkan dia
Selamatkan kita semua

Ku pergi sendiri dan takkan kembali
Maafkan segala perbuatan ku
Kepadamu
Ku pergi sendiri dan takkan kembali
Teman aku buat kali terakhir
Aku telah jatuh

VIDEO YOUTUBE LAGU JATUH – BUNKFACE

Artikel terbaru dalam kategori yang sama:

Artikel Yang Berkaitan:

  1. (LIRIK) Lagu Aishiteru – Zivilia Band
  2. (LIRIK) Lagu Bawaku Pergi – Kaka ft. Zizan Diharamkan
  3. (LIRIK) Lagu Patah Seribu – Shila Amzah & Sharnaaz Ahmad
  4. (LIRIK) Lagu Cinta Teragung – Hazama AF9
  5. (LIRIK) Lagu Kosong – Najwa Latif
  6. (LIRIK) Lagu Aku Bersahaja – Rossa & Taufik Batisah
  7. (LIRIK) Lagu Angkasa – Diandra Arjunaidi | Yuna Room Records
  8. (LIRIK) Lagu Tasha Manshahar – Be Mine | Clora Studio
  9. (LIRIK) Lagu Cinta Bersatu – Liyana Jasmay
  10. (LIRIK) Lagu Pendam – Shahir AF8

Tags: ,

Category: Lirik

Tiada ulasan:

Catat Ulasan