Nuffnang

Rabu, 11 April 2012

Mizz Nina - Google Blog Search

Mizz Nina - Google Blog Search


<b>Mizz Nina</b> Hoskan Episod Terbaru MTV Iggy Show | UmarFaruq.Com

Posted: 13 Mar 2012 08:11 PM PDT

Mizz Nina Host For MTV Iggy Episode 12 Discover 3 Fresh New Artist – Le Bucherettes, Robert Raimon Roy and First Aid Kit's

Mizz Nina

Wow! Memang agak mengkagumkan bila anak Melayu dapat membina nama di Hollywood dan Mizz Nina antara mereka yang semakin naik dalam dunia hiburan di sana memandangkan persaingan yang hebat dari penduduk di sana sendiri.

Lebih-lebih lagi dengan perbezaan persekitaran, budaya dan juga bahasa turut menjadi cabaran bagi anak negara kita bersaing menempa nama di Hollywood. Mizz Nina telah diberi peluang oleh pihak MTV untuk menjadi hos kepada satu rancangan MTV yang mengetengahkan bakat baru dari seluruh dunia iaitu MTV Iggy.

Untuk episod MTV kendaliannya, Mizz Nina menerjah mereka yang berada di sekitar Times Square dan New York untuk menemuramah 3 artis yang masih fresh dalam dunia hiburan iaitu Le Butcherettes, Robert Raimon Roy dan juga First Aid Kit's. Well done Malaysia!

This week guest host Mizz Nina (@MizzNina1780) heads to Times Square to expose innocent bystanders to three fresh new artists (like herself) breaking out around the globe. Check out her video "Takeover" and watch as the world discovers raw rock from Mexico's Le Butcherettes, wavy hip-hop from American emcee Robert Raimon Roy, and the Swedish strains of First Aid Kit's viral country. - MTV Iggy

Di bawah adalah video MTV Iggy, host by Mizz Nina. Enjoice!

The MTV Iggy Show — Episode 12 [Mizz Nina]

we offer gorgeous hand picked items to you at a low price

Tiada ulasan:

Catat Ulasan