Nuffnang

Khamis, 3 Mei 2012

Fouziah Gous - Google Blog Search

Fouziah Gous - Google Blog Search


<b>Fouziah Gous</b> Bakal Bertunang Jun 2012 & Akan Nikah Januari <b>...</b>

Posted: 21 Apr 2012 08:11 PM PDT

Agak spesifik di'situ garis masa yang kami berikan untuk perjalanan kisah cinta Fouziah Gous. Bagaimana hujung minggu anda? Sudah bersedia untuk kembali bekerja esok? Heh.

Dalam ruangan gossip hujung minggu Harian Metro hari ini ada menulis perihal Fouziah Gous yang masih sembunyikan identiti kekasih hati sehingga hari ini.

Pernah beberapa minggu lalu, sebuah laporan media online tersalah sebut yang Fouziah Gous mempunyai hubungan cinta dengan seorang VIP yang juga orang kuat stesen televisyen.

Namun, Fouziah Gous lantas menafikan kenyataan tersebut selain berkata laporan itu tidak lebih dari sekadar salah faham. Dan, hari ini keluar gossip mengatakan pelakon cantik ini bakal bertunang sekitar Jun 2012. 

Fouziah Gous pagi ini hanya memberikan respons melalui Twitter terhadap dakwaan hubungan dengan Iqram Dinzly sekadar berselindung atau coverline.

Kami juga ada mendengar cerita yang Fouziah Gous & pilihan hati beliau bakal melangsungkan perkahwinan pada Januari 2013 tetapi sehingga ke hari ini sumber masih belum dapat mengesahkan tarikh tersebut.

Namun persoalan yang masih memerlukan jawapan, siapakah bakal suami Fouziah Gous?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan