Nuffnang

Jumaat, 4 Mei 2012

kumpulan Sofaz - Google Blog Search

kumpulan Sofaz - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>kumpulan Sofaz</b> - Google Blog Search

Posted: 01 May 2012 01:18 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>kumpulan Sofaz</b> - Google Blog Search

Posted: 20 Apr 2012 01:15 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>kumpulan Sofaz</b> - Google Blog Search

Posted: 10 Apr 2012 01:31 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>kumpulan Sofaz</b> - Google Blog Search

Posted: 30 Mar 2012 01:30 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>kumpulan Sofaz</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Mar 2012 01:24 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>kumpulan Sofaz</b> - Google Blog Search

Posted: 18 Mar 2012 07:37 AM PDT


Kak Nam Kepohh!!: Aremeer (Sofazr) Akui Kurus Selepas Putus <b>...</b>

Posted: 18 Mar 2012 06:41 PM PDT

KAK NAM- Kumpulan Sofaz semakin meningkat naik nama di persada seni setelah beberapa kali telah masuk dalam Finalis Muzik-Muzik. Apatah lagi dengan suara merdu vokalis kumpulan tersebut,Aremeer membuatkan lagu yang dinyanyikan bertambah popular. Mungkin ramai peminatnya perasan yang badan Aremeer kini semakin kurus disebabkan putus tunang baru-baru ini. Jom kita lihat komennya sendiri yang Kak Nam petik dari mstar.

"Seperti yang pernah saya beritahu, saya memang mengamalkan diet untuk turunkan berat badan daripada 74 kilogram kepada 59 kilogram kini.

"Tapi saya tidak nafikan perasaan kecewa kerana putus tunang turut memberikan kesan pada kehidupan saya," katanya ketika ditemui mStar Online, baru-baru ini.


"Saya masih kekal solo dan belum berpunya sehingga kini. Ibu nasihatkan saya tidak perlu bersusah payah untuk mencari teman wanita, biarkan saja dia datang sendiri.

"Kesibukan dengan urusan kerja membuatkan saya tidak terlalu memikirkan mengenai soal teman wanita," katanya.


"Kami akan muncul dengan lagu 'single' terbaru hasil kolaborasi dengan KRU Studios. Ia berada di dalam peringkat perbincangan dan akan diputarkan pada tahun ini juga.

"Selain itu, filem pertama lakonan dan terbitan syarikat kami berjudul Sofazr The Movie: Jiwa Kacau juga akan ditayangkan pada tahun ini juga," katanya yang bakal terlibat bersama Sofazr dalam program Versus di TV9.


Anda Suka LIKE Je! Kalau Ada Gosip,Gambar Artis Dan Tak Puas Hati Yang Nak Dikongsikan Boleh Emailkan Di emyzetty88@yahoo.com

BLOG-BLOG HIBURAN: <b>kumpulan Sofaz</b> - Google Blog Search

Posted: 15 Mar 2008 04:26 PM PDT


Ini Dia Kekasih Are-Meer <b>Sofaz</b> | MySelebriti.Com

Posted: 15 Mar 2008 05:00 PM PDT

Nah, ini dia! Dalam dok sembunyikan kekasih hati, akhirnya Niezam menerima beberapa gambar yang dikirimkan peminat melalui e-mel. Gambar-gambar kemesraan penyanyi kumpulan Sofaz iaitu Are-Meer dengan gadis bernama Yanie itu bagaikan mengesahkan mereka pasangan kekasih.

Sebelum ini Niezam pernah tanya Are-Meer siapakah kekasihnya sebab ada gosip mengatakan dia bercinta dengan seorang pegawai promosi (PR) sebuah syarikat rakaman.

Tapi Are-Meer menafikan mempunyai hubungan istimewa dengan bekas PR SRC itu. Sebaliknya dia kata hubungan mereka pun macam artis dengan PR sahaja. Tak ada lebih-lebih. Itu kata Are-Meer.

Rupa-rupanya memang cintanya bukan dengan bekas PR SRC itu tetapi dengan pengurus kepada kumpulan Spider.

Menurut e-mel itu lagi, cinta Yanie dengan Are-Meer sudah terjalin lebih setahun lalu cuma pada 18 Januari lalu barulah Are-Meer meluahkan cintanya.

"Mengambil tarikh 18 haribulan sempena hari lahir Are-Meer (lahir pada 18 Januari 1983), dia melafazkan cintanya kepada Yanie.

"Sekarang ni sah mereka tu pasangan kekasih. Harap-harap mereka tak berahsia lagi," cerita pengirim e-mel itu.

Niezam pun berharap macam itulah. Lagipun ramai yang dah nampak Are-Meer dan Yanie selalu keluar bersama. Kalau dah sah sebagai kekasih hati, tak ada masalah lagi. Tak gitu!

Lepas ni Are-Meer tak perlulah nak sorok-sorok ye! Bukan apa, kata orang tua-tua kalau main sorok-sorok takut nanti kena sembunyi.

NIEZAM: Teringat juga pesan orang tua, kalau takut mimpi hantu, tidur malam basuh kaki.

Powered by Utusan Malaysia

Tiada ulasan:

Catat Komen