Nuffnang

Khamis, 10 Mei 2012

Zizan Razak - Google Blog Search

Zizan Razak - Google Blog Search


Awal Ashaari Dan <b>Zizan Razak</b> Gandingan Baru Melodi? | Oh! Artis <b>...</b>

Posted: 20 Apr 2012 01:37 AM PDT

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Jika anda perasan Dira Abu Zahar tidak kelihatan di dalam rancangan popular hiburan 'Melodi'. Selama beberapa minggu juga Zizan Razak kelihatan keseorangan sahaja di rancangan itu. Adakah Dira telah dibuang dari program TV3 itu , gara-gara menjadi samseng memukul seorang wanita di dalam sebuah kelab baru-baru ini?

Insiden pergaduhan di pusat hiburan itu berlaku, di mana Dira didakwa menyepak seorang wanita sehingga mendatangkan kecederaan teruk di mulut dan di hidung wanita tersebut menyebabkan mangsa Dira ini membuat laporan Polis terhadap kelakuan Dira terhadapa dirinya. Tetapi jika tidak silap kami, sebelum itu juga Dira sudah tidak kelihatan di Melodi.

Wanita yang dipukul itu memang tidak puas hati. Tidak cukup dengan laporan Polis, wanita ini tampil di dalam blog dengan bukti dan laporan Polis mengenai insiden di pusat hiburan tersebut. Walaupun Dira sedah menepis dan menafikan dia terlibat dalam pergaduhan tersebut, apakan daya pihak media telah mendedahkannya sehinggalah panas cerita Dira dibuang Melodi.

Apabila pihak media cuba mendapatkan kepastian dari pelawak dan pengacara, Zizan Razak mengambil langkah bijak untuk tidak memberokan sebarang komen melainkan menyatakan tidak mahu mencampuri urusan peribadi rakan pengacaranya itu.

"Sejujurnya satu-satunya individu yang berhak bercakap mengenai perkara ini adalah Dira sendiri kerana dia lebih mengetahui. Tambahan pula isu ini sangat sensitif dan kesahihan cerita tersebut belum tentu benar.

"Jadi adalah lebih baik saya tidak mencampuri urusan orang lain kerana takut ia akan menimbulkan masalah."

Zizan menganggap isu itu adalah sensitif dan sebagai orang luar, dia tidak berhak mencampuri urusan tersebut. Zizan juga enggan mengulas mengenai kehilangan Dira daripada program itu yang telah menimbulkan tanda tanya peminat setia rancangan hiburan tersebut.

"Baik pihak produksi mahupun Dira saya memang tidak pernah bertanya mengenai kehilangannya daripada program itu kerana tidak mahu masuk campur. Apabila penerbit memberitahu saya akan digandingkan dengan orang berbeza, saya anggap Dira mempunyai komitmen lain."

Sementara itu, ditanya mengenai keserasiannya bersama Awal Ashaari yang menggantikan Dira, Zizan memberitahu dia senang bekerja dengan pengacara itu biarpun sementara waktu atau tetap.

Terbaiklah Zizan. Fun juga Zizan dan Awal Ashaari digabungkan. Tetapi kami rasa sementara waktu sahaja tu. Kita tunggu siapakah yang akan tampil selepas ini di Melodi.

OH ARTIS: TETAP TERASA BESTNYA WAKTU OGY AHMAD DAUD DAN AZWAN ALI MENGENDALIKAN MELODI LAMA DULU.
.

vimax

vimax

hawanafsu

vimax

jutawanklik

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan