Nuffnang

Isnin, 25 Jun 2012

Atilia - Google Blog Search

Atilia - Google Blog Search


Aku tolak makan malam dengan <b>ATILIA</b> - Untuk Semua

Posted: 02 Jun 2012 07:00 PM PDT


Pernah makan di Fish Market Manhanttan? Ini adalah pengalaman aku yang pertama. Ingat lagi entri ini yang aku katakan aku ada dinner dengan ATILIA? Haha, aku cancelkan dinner aku dengan ATILIA sebaliknya aku dan famili bergerak ke Sunway Piramid untuk bersuka ria dan makan-makan.

Aliya Nuha sudah tentu dengan tempat permainan yang sememangnya dia suka. Aku dan isteri lebih kepada mencari tempat makan yang sesuai dan terbaik. Oleh kerana isteri mengamdung dan mungkin juga mengidam, isteri suggest yang kami perlu makan di Fish Market Manhanttan. Aku tidak pernah jejak restoran ini, wife mungkin sudah berkali-kali.
Apa yang boleh aku katakan yang makanan di sini sangat sedap. Memang tidak pernah aku rasa di tempat lain. Walaupun ala wertern, tapi ada juga hidangan yang ala-ala asam pedas, menurut isteri aku la. Rasanya saje seperti asam pedas, Cuma cara dia grill dan masak tidak sama.
Apa lagi yang boleh aku katakan selain Alhamdulillah. Kenyang perut aku malam tu.
p/s: Feedback yang aku terima untuk Dinner bersama Atilia itu tidak seperti yang diharapkan. Ramai yang kata masakan dan servis pada malam tersebut di Holiday Villa Subang Jaya kureng. Hmm..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan