Nuffnang

Jumaat, 22 Jun 2012

Iqram Dinzly - Google Blog Search

Iqram Dinzly - Google Blog Search


<b>Iqram Dinzly</b> Gemar Beraksi Di Lensa Kamera

Posted: 21 Jun 2012 03:04 AM PDT

Nama pelakon lelaki, Iqram Dinzly semakin hari semakin mendapat tempat di hati peminat-peminatnya.

Melihatkan lakonannya yang pelbagai watak dalam drama atau pun filem, ramai penonton yang cair melihatkan kebolehan dirinya lebih-lebih lagi apabila memegang watak yang romantik.

Malah, ada juga peminat-peminat wanita yang mungkin tergila-gilakan pelakon lelaki itu memandangkan Iqram juga memiliki wajah yang sangat tampan.

Di sebalik umum mengenali Iqram hanyalah sebagai pelakon sahaja, mungkin tidak ramai yang mengetahui Iqram sebenarnya gemar beraksi di depan lensa kamera.

Malah, boleh dikatakan dia juga mempunyai bakat untuk menjadi seorang model.

Di profil instagramnya sahaja, sudah banyak gambar-gambar menarik yang di muat naik oleh Iqram untuk tatapan peminat-peminatnya.

Iqram juga sebenarnya gemar makan apabila dia juga banyak memuat naik gambar-gambar makanan yang menarik dan lazat.

Layaklah buat diri Iqram yang bakal menjadi pengacara baru dalam Jalan-Jalan Cari Makan (JJCM) untuk musim ke-19 bermula 1 Julai depan.

Jadi, memang berbakatlah Iqram dan perkara itu tidak boleh disangkal lagi.

Oleh: NAIMAH SHAARI

Iklan Teks:

Berita Berkaitan:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan