Nuffnang

Selasa, 11 September 2012

Farawahida - Google Blog Search

Farawahida - Google Blog Search


<b>Farawahida</b> Kahwin Mr. R Hujung Tahun Ini | Adam Fikri

Posted: 04 Feb 2012 08:47 PM PST

View :558

Farawahida Kahwin Mr. R Hujung Tahun Ini | Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Penyanyi hitam manis, Farawahida Razali atau Farawahida akui telah merancang untuk mengakhiri zaman bujangnya bersama jejaka yang mahu dikenali sebagai Mr. R.

Mula menjalinkan hubungan serius sejak empat tahun yang lalu, Farawahida berkata dia bercadang untuk menamatkan zaman bujangnya pada penghujung tahun ini.

Katanya, mereka sudah lama berkawan tetapi Fara sendiri belum bersedia untuk mendedahkan siapa kekasihnya beliau itu.Cukuplah Fara menggelarkannya Mr. R .

"Saya serasi dengannya dan saya lihat hubungan kami semakin berkembang dengan positifnya dari hari ke hari.

"Disebabkan itu jugalah, saya pernah merancang untuk berkahwin pada tahun ini. Itupun selepas mengenangkan usia saya yang bakal mencecah 27 tahun.

"Tetapi bila muncul 2012, perancangan itu seperti semakin pudar kerana masing-masing sedang sibuk dengan kerjaya dan mahu menstabilkan ekonomi diri.

Sudah mula mengenali Mr. R sejak di bangku sekolah, Farawahida turut mendedahkan bahawa jejaka tersebut bekerja di sebuah klinik swasta.

Belum menetapkan tarikh yang sesuai untuk hari bahagianya itu, tambah Farawahida dia akan memulakan dengan adat bertunang terlebih dahulu sebelum diijabkabulkan.

"Kalau ikutkan, saya tidak suka ada terlalu banyak majlis. Biarlah kita jalankan saja majlis yang wajib sahaja iaitu akad nikah.

"Tetapi disebabkan keluarga saya mahu kami ikut adat, saya akan adakan majlis bertunang dahulu sebelum berkahwin.

"InsyaAllah, jika tiba masanya nanti saya akan umumkan juga.

"Jika tidak tahun ini saya akan pastikan sebelum usia 30 tahun saya sudah bergelar isteri," luahnya lagi.

Farawahida yang baru tampil dengan single terbaru, Jangan Tanya Aku Lagi itu bakal mengadakan persembahan di Malam Kebudayaan Negeri Perak pda 17 Februari ini.

Sumber : Murai.com.my

Tiada ulasan:

Catat Komen