Nuffnang

Jumaat, 21 September 2012

Mia Sara - Google Blog Search

Mia Sara - Google Blog Search


Video : <b>Mia Sara</b> & Domino&#39;s Pizza Lancarkan Kempen &#39;100,000 <b>...</b>

Posted: 18 Sep 2012 01:49 AM PDT

Bersempena dengan perayaan pembukaan kedai ke-100 Domino's di Malaysia, pakar penghantaran piza utama dunia mengumumkan komitmennya untuk usaha amal melalui kempen, '100,000 Meals-for-the-Needy'. Pengumuman tersebut telah dikongsi bersama pada Majlis Iftar anjuran pelakon cilik Mia Sara Nasuha pada Ramadhan lepas, dimana Domino's Pizza Malaysia telah bekerjasama menaja majlis tersebut.

Mengikut kajian, hampir 5% daripada rakyat Malaysia tidak mendapat khasiat yang secukupnya. Menyedari hakikat itu, Domino's Pizza Malaysia menghulurkan bantuan kepada golongan yang kurang bernasib baik ini melalui salah satu inisiatif 'Corporate Social Responsibility (CSR)' dengan menganjurkan program 'Membungkus Makanan' pada 13 Oktober 2012. Melalui program ini, seribu bungkus makanan bernilai RM 100,000.00 akan disediakan dan dibungkus dengan bantuan 240 orang sukarelawan.

Makanan tersebut akan diagihkan kepada golongan tidak berumah dan juga keluarga-keluarga miskin yang menghadapi masalah kebuluran di seluruh Malaysia. Kandungan bungkusan makanan ini mengandungi makanan ruji yang boleh bertahan selama tiga tahun dan antaranya adalah beras, tepung, sayuran campuran dehidrasi dan pek vitamin.

Bermula dari 6 Ogos hingga 12 Oktober 2012, para pelanggan Domino's Pizza boleh menyertai program menangani masalah kebuluran ini dengan hanya membeli pizza kegemaran mereka. Dengan setiap pesanan, Domino's akan menyumbangkan 10 sen untuk menjayakan program '100,000 Meals-for-the-Needy' tanpa sebarang kos kepada pelanggan mereka.

Antara selebriti tempatan yang turut hadir di majlis tersebut ialah penyanyi Kaka Azraff dan pelakon remaja Elfira & Ezlisa Loy.

Turut sama memberi sokongan untuk program 100,000 Meals-for-the-Needy ialah Lisa Surihani dan Fizo Omar. Apa salahnya jika kita makan Domino's Pizza setiap hari, kan? Mari tonton video khas sempena kempen '100,000 Meals-for-the-Needy'!

Pencarian <b>Mia Sara</b> Nasuha|Great Teacher Onizuka

Posted: 20 Sep 2012 10:35 AM PDT

Alisya : Akak ni masih sekolah lagi kan?
Alisya : Semua bukan dan Tak...Abiss....Apa yang ya?
Alisya : Comel macam Alisya ke?
Eyriqazz : Dah, dah Alisya. Jom masuk tidur..Jangan layan sangat akak ni....Dia memang suka "Perah Santan"
P.s : Dialog di atas hanyalah gurauan semata-mata....Siapa yang makan nasi lemak, dialah yang rasa kenyangnya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan