Nuffnang

Jumaat, 30 November 2012

Adi Putra - Google Blog Search

Adi Putra - Google Blog Search


Lirik Lagu Tiada Kasih Tiada Cinta - <b>Adi Putra</b> | Lirik Lagu

Posted: 10 Nov 2012 07:09 AM PST


Lirik Lagu Tiada Kasih Tiada Cinta – Adi Putra (Aku Terima Nikahnya OST)

Ku kesali diriku tuk menyayangi mu
Kata manismu membuat aku percaya kamu
Tak pernah sekalipun membelakangimu
Sumpah setiaku hanya untuk hanya dirimu

Ku kesali diriku tuk menyayangimu
Kata kata manismu membuat aku percaya kamu
Tak pernah sekalipun membelakangi mu
Sumpah janji setiaku hanya untuk hanya dirimu

Mengapa kau berubah
Cobalah untuk setia
Dan hanya memendam rasa
Tiada kasih tiada cinta

Biarkan aku terus terluka
Biarkan aku terseksa
Sampai bila pun tiada gunanya kau hanya kan mendapat

Shalalalalalala biarkanlah
terus terluka
Shalalalalalala biarkanlah
terus terluka

** Mengapa kau berubah
Cobalah untuk setia
Dan hanya memendam rasa
Tiada kasih tiada cinta

Biarkan aku terus terluka ( terluka )
Biarkan aku terseksa ( terseksa )
Sampai bilapun tiada gunanya kau hanya kan mendapat

Ku kesali diriku tuk menyayangimu

** ulang 3x

Tiada ulasan:

Catat Ulasan