Nuffnang

Sabtu, 3 November 2012

Scha Alyahya - Google Blog Search

Scha Alyahya - Google Blog Search


Tertekan Dengan Tuduhan: <b>Scha al-Yahya</b> & Awal Ashaari Nafi <b>...</b>

Posted: 18 Oct 2012 04:27 PM PDT

Tertekan Dengan Tuduhan: Scha al-Yahya & Awal Ashaari Nafi Mencuri

Walaupun gossip yang berlegar beberapa minggu lalu tidak menyatakan nama sesiapa, nampaknya pasangan ini terpaksa berhadapan persepsi negatif para peminat.

Semuanya gara gara nama Scha al-Yahya & Awal Ashaari yang di'kaitkan dengan kes kecurian di sebuah gedung pakaian jenama terkenal yang bari di'buka di Kuala Lumpur.

"Saya pening sebenarnya. Ada mengatakan saya yang mencuri pakaian jenama itu dan ada yang kata Awal yang melakukan perbuatan itu," ujar Scha al-Yahya kepada mStar Online.

"Walaupun saya tahu untuk orang mempercayai penjelasan saya ini sangat sedikit, tetapi saya mahu katakan bahawa saya tidak melakukan perkara terkutuk itu, tidak mungkin"

Scha al-Yahya turut menemui pihak gedung pakaian tersebut & bertanyakan hal kecurian ini dan mereka menyatakan tiada kes kecurian yang berlaku seperti di'dakwa.

Namun, permintaan Scha al-Yahya supaya pihak mereka keluar dengan kenyataan rasmi menjelaskan perkara sebenar di'tolak kerana tiada sebab untuk mereka berbuat demikian.

Related Posts
Categories
Tag

<b>Scha Al Yahya</b> Kecewa Dituduh Mencuri Barangan Bernilai RM2,000 |

Posted: 19 Oct 2012 05:24 AM PDT

Memang gosip yang menyatakan Scha dan suaminya, Awal terlibat di dalam pencurian barang bernilai RM2,000 amatlah tidak logik sekali. Rasanya Scha dan Awal masing-masing mempunyai wang simpanan yang cukup dan tidak perlu mencuri untuk mendapatkan sesuatu. Memang tak masuk dek akal gosip yang dibuat ini.

scha dan awal mencuri

Entah siapa yang menyebarkan berita Awal dan Scha membawa keluar barangan bernilai RM2,000 ketika menghadiri majlis pembukaan gedung terkemuka itu baru-baru ini. Setakat RM2,000 tue, rasanya Scha dan Awal boleh pejam mata swipe credit card je. Kata Scha kepada Mstar Online.

Saya pening sebenarnya. Ada yang mengatakan saya yang mencuri pakaian jenama itu dan ada yang kata Awal yang melakukan perbuatan itu. Walaupun saya tahu untuk orang mempercayai penjelasan saya sangat sedikit, tetapi saya mahu katakan bahawa saya tidak melakukan perkara terkutuk itu, tidak mungkin. Perkara ini benar-benar membuatkan saya tertekan kerana nama saya sudah tercalar.

Sabar jerlah Scha. Dunia ini macam-macam. Tak mencuri dikatanya mencuri. Yang penting kita memang tak buat benda-benda itu. Lagipun pihak gedung membeli-belah tue pun dah sahkan memang tiada kecurian di malam itu. Jadi tak perlu nak risau. Anda memang bersih dan suci daripada tuduhan tak logik ini.

P.S: Wajah ketakutan melihat hantu.

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan