Nuffnang

Sabtu, 29 Disember 2012

Alif Satar - Google Blog Search

Alif Satar - Google Blog Search


<b>Alif Satar</b> Tak Tamak | buahmulut.com

Posted: 20 Dec 2012 07:01 PM PST

"Calon Pilihan tu memang sudah ada yang pasti dia ni bukan terdiri dari kalangan rakan artis sebaliknya orang biasa dan masih lagi berkawan macam biasa. Untuk berkahwin dalam masa terdekat tu memang taklah lagi pun saya masih muda lagi dan dalam proses untuk mengumpul harta dulu" Ujar Alif Satar yang kami temui di Pahang baru -baru ini.


Alif Satar - Pedusta

Ujar Alif lagi kini dia sibuk dengan hal lakonan dan juga bidang pengacaraan bagi program idola kecil yang bakal menemui penghujungnya pada bulan Disember ini. Ditanya tidakkah menceburi pelbagai bidang kerjaya seperti itu menjadikanya seperti seorang yang tamak?

Alif pantas menafikanya, Jelasnya "Sekarang ni kita tak boleh nak memilih sangat kerja. Selagi apa yang ditawarkan kepada saya tu rasa saya boleh lakukan memang saya akan ambil dan tak pula saya rasa tamak sebab menceburi pelbagai bidang."

"Lagipun mencuba pelbagai bidang macam sekarang ini bagi saya banyak kelebihan. Bagaimanapun saya bukan tamak sangat untuk ambil semua kerja yang ditawarkan sebaliknya perlu juga memilih untuk memastikan tidak timbul masalah dikemudian hari."


Alif Satar - Pedusta

Untuk makluman Alif merupakan salah seorang pelakon yang terlibat didalam filem terbaru arahan Zul Yahya iaitu Usin Ufo dan ini merupakan filem beliau yang pertama dalam kerjayanya selepas banyak terlibat dengan lakonan drama.

Mungkin Anda Perlu Baca Ini Juga !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan