Nuffnang

Ahad, 16 Disember 2012

Alyah - Google Blog Search

Alyah - Google Blog Search


Hatta Dolmat Kecewa Dengan Sikap <b>Alyah</b> |

Posted: 16 Dec 2012 06:01 PM PST


Hatta Dolmat, salah seorang pereka fesyen terkenal di Malaysia melahirkan rasa kekecewaannya terhadap Alyah menerusi laman Twitternya semalam. Hatta Dolmat  sebelum ini pernah bekerjasama dengan nama-nama besar seperti Yuna, Siti Nurhaliza dan ramai lagi.

hatta dolmat

Yang mengecewakan Hatta ialah Alyah menempah sehingga 4 pasang baju daripada pereka fesyen yang dikenalinya untuk sebuah majlis. Malah Hatta menggangap Alyah seperti sengaja mengumpul baju banyak-banyak dan tidak memakainya.

hatta dolmat

Hatta juga melahirkan rasa seriknya untuk bekerjasama dengan selebriti kerana takut perkara yang sama akan berulang lagi. Abang Nara boleh fahami perasaan Hatta. Penat lelah seolah-olah tidak berbaloi.

hatta dolmat

Namun begitu, Alyah menerusi akaun Twitternya memohon maaf kepada Hatta Dolmat dan memberikan alasan yang masalah zip menyebabkan dia tidak memakai baju rekaan Hatta.

hatta dolmat

Hmmmm.. Diharap persengketaan antara Hatta dan Alyah tidak akan berpanjangan dan mereka akan terus bekerjasama di masa hadapan. Abang Nara suka kalau Alyah pakai baju Hatta. Memang meletup.

Baca Yang Ini Pulak:-


amirluqman blog » amirluqman dressed <b>Alyah</b> for Anugerah Planet <b>...</b>

Posted: 15 Dec 2012 04:30 AM PST

15 December 2012 in News by amirluqman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan