Nuffnang

Ahad, 16 Disember 2012

Tiz Zaqyah - Google Blog Search

Tiz Zaqyah - Google Blog Search


<b>Tiz Zaqyah</b> Sangkal Dakwaan Zubir MY Bahawa Remy Ishak <b>...</b>

Posted: 02 Jul 2012 05:01 AM PDT

tiz zaqyah bersama remy ishak

Panas isu Tiz Zaqyah dilempang oleh Remy Ishak yang didakwa oleh wartawan Zubir Mohd Yunus kononya popular dengan nama Zubir MY. Ramai juga peminat Tiz Zaqyah yang tidak puas hati dengan isu ini dan menyalahkan 100% kepada Remy Ishak.

Rasanya semua yang mengikuti perkembangan dunia hiburan tahu beberapa minggu ini ada cerita kurang enak yang timbul tentang hubungan cinta antara Tiz Zaqyah dan Remy Ishak yang menceritakan isu itu timbul berpunca daripada kenyataan Remy Ishak di Twitter yang mendapat layanan buruk daripada sang kekasih, Tiz Zaqyah.

Namun, Tiz Zaqyah yang ditemui media selepas ini enggan memberi komen dan menganggap itu lumrah bercinta.

Zubir MY dalam tulisan beliau semalam mendakwa menerima informasi mengatakan Tiz Zaqyah kini sudah tidak tahan lagi dengan perangai panas baran Remy Ishak.

Sikap panas baran Remy Ishak itu semakin buruk apabila satu per satu telefon bimbit Tiz Zaqyah dikatakan menjadi mangsa selain beberapa penampar singgah di pipi gadis itu.

fb tiz zaqyah

Susulan daripada itu, Tiz telah menulis satu status yang di laman Facebooknya yang bagi kami sedikit sebanyak dapat menjawab gosip Zubir MY.

"SALAM, TO THOSE RESPONSIBLE OF SPREADING UNCERTAINTY AND JUDGING OTHERS, PLEASE THINK TWICE AND THINK OF OTHERS AROUND.THINK.THINK.

"FIKIR-FIKIR FIKIR….JANGAN SAMPAI KENA BATANG HIDUNG SENDIRI WAHAI KAWAN2 HAVE A NICE DAY, *CAPS LOCK TAKLEH OFF*" tulis Tiz di Facebooknya.

Dan jelas, gambar Tiz Zaqyah bersama Remy Ishak yang dimuat naik juga tampak mesra seperti tiada apa-apa. Apa pendapat anda?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan